چگونه نام +Google خود را برای یوتیوب نیز اضافه کنیم؟

چگونه نام +Google خود را برای یوتیوب نیز اضافه کنیم؟
  • 1391/4/13
  • امیر امام جمعه
  • 0

بیشتر کسانی که در سال های پیش در سایت یوتیوب ثبت نام کرده اند دارای شناسه های کاربری میباشند که دارای اعداد رندوم است و یا کلمات دشوار انتخاب کرده اند. راهی نیز وجود نداشت تا بتوان شناسه کاربری را تغییر داد. ولی به تازگی توسط امکان جدیدی که گوگل در اختیار کاربران قرار داده است میتوان  نام کاربری خود را در یوتیوب تغییر داد.

در ماه مارس گذشته شرکت گوگل قابلیت را معرفی کرد که کاربران به کمک آن بتوانند نام کامل خود در +Google را برای شناسه کاربری در یوتیوب انتخاب کنند. در آن زمان این امر فقط یک ایده بود ولی به تازگی گوگل این امکان را در اختیار کاربران قرار داده است تا از این سرویس استفاده کنند. اگر شما به تازگی وارد اکانت خود در یوتیوب شوید این پیشنهاد را از سوی گوگل دریافت میکنید. البته شما میتوانید انتخاب کنید که آیا ویدیو ها و نظراتی که در گذشته داده اید به نام کاربری جدید شما تعلق بگیرند و یا به صورت قبلی با نام کاربری قدیمی شما باشند.

البته باید اشاره کرد که این قابلیت فعلا برای کاربرانی در دسترس میباشد که کشور خود را آمریکا انتخاب کرده اند ولی گوگل اعلام کرده است این ویژگی برای کاربران دیگر کشور ها نیز به زودی در دسترس قرار خواهد کرد.

منبع : Youtube global

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *