به‌روزرسانی جدید هوآوی ۹ میت با ارائه پچ امنیتی ماه دسامبر و زوم ۱۰ برابر منتشر شد

به‌روزرسانی جدید هوآوی ۹ میت با ارائه پچ امنیتی ماه دسامبر و زوم ۱۰ برابر منتشر شد
  • 1395/10/5
  • مقدم
  • 0

شرکت هوآوی در اوایل ماه نوامبر از فبلت پرچم‌دار جدید هوآوی میت ۹ به صورت رسمی رونمایی کرد. با اینکه فبلت جدید هوآوی در چین و برخی از کشورها عرضه شده است، فبلت هوآوی میت ۹ برای خرید در برخی از بازارها در دسترس قرار ندارد اما این موضوع، باعث نشده است تا شرکت هوآوی، به‌روزرسانی جدیدی را برای فبلت پرچم‌دار ۲۰۱۶ خود منتشر نکند.

براساس یک گزارش، به‌روزرسانی جدیدی برای برخی از مدل‌های فبلت هوآوی میت ۹ منتشر شده است که آخرین نسخه از پچ امنیتی ارائه‌شده توسط گوگل را برای این فبلت، به همراه دارد و هم‌چنین با دریافت این به‌روزرسانی، امکان زوم ده برابری به برنامه دوربین اضافه می‌شود. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

شرکت هوآوی در طی چند هفته گذشته، اعلام کرده است که تصمیم دارد تا روند پشتیبانی نرم‌افزاری گوشی‌های هوشمند خود را بهبود دهد و به همین جهت، مصمم است تا گوشی‌های پرچم‌دار خود را در کوتاه‌ترین زمان، به قابلیت‌های جدیدی مجهز نماید و هم‌چنین، به‌روزرسانی‌های امنیتی را که توسط گوگل برای محصولات اندرویدی ارائه می‌شود، به نرم‌افزار محصولات جدید خود اضافه نماید.

به همین جهت، از زمان عرضه هوآوی میت ۹، این فبلت پرچم‌دار نزدیک به دو به‌روزرسانی دریافت کرده است. در اولین به‌روزرسانی عرضه‌شده برای فبلت میت ۹، امکان زوم شش برابری به برنامه دوربین اضافه شد و به همین جهت، فبلت پرچم‌دار هوآوی، اکنون تصاویر واضح‌تری را از فاصله‌های دور با سوژه مدنظر کاربران، ثبت می‌کند. هم‌چنین، این به‌روزرسانی شامل بهبودها و پیشرفت‌هایی در رابط‌کاربری EMUI هوآوی شده است و از جمله آن‌ها می‌توان به دریافت اطلاعیه‌ در استاتوس‌بار برای استفاده از سرویس‌های وای‌فای عمومی، اشاره کرد.

با این‌حال، شرکت هوآوی به‌روزرسانی جدیدتری را برای گوشی‌های هوشمند میت ۹ منتشر کرده است که تصویربرداری با زوم ده برابر را امکان‌پذیر می‌سازد. علاوه‌براین، اطلاعات منتشرشده نشان می‌دهد که پچ امنیتی ماه دسامبر نیز در این به‌روزرسانی گنجانده شده است.

huawei-mate-9-ota-update

علاوه‌براین، پیشرفت‌ها و بهبودهای دیگری نیز در به‌روزرسانی جدید فبلت پرچم‌دار میت ۹ صورت گرفته است که در حال‌حاضر، اطلاعات بیشتری در رابطه با دیگر تغییرات این به‌روزرسانی ارائه نشده است. تعدادی تصویر فاش‌شده از به‌روزرسانی جدید میت ۹، تایید می‌کند این به‌روزرسانی برای مدل‌های عرضه‌شده از فبلت هوآوی میت ۹ در بازار چین در دسترس قرار دارد و انتظار داریم که این به‌روزرسانی تا چند روز آینده، برای دیگر مدل‌های فبلت‌ پرچم‌دار ۲۰۱۶ هوآوی منتشر شود. با این‌حال، به دلیل عرضه به‌روزرسانی فبلت میت ۹ به صورت OTA، ممکن است عرضه آن برای برخی از مدل‌ها مدتی به طول بیانجامد.

این موضوع را مدنظر داشته باشید که به‌روزرسانی جدید عرضه‌شده برای فبلت هوآوی میت ۹ حجم چندانی ندارد و بنابر اطلاعات به‌دست‌آمده، می‌توانید این به‌روزرسانی را با حجم ۲۷۸ مگابایت دریافت نمایید.

در صورتی‌که از انتشار این به‌روزرسانی برای فبلت هوآوی میت ۹ خود اطلاع ندارید، می‌توانید با مراجعه به بخش تنظیمات ← About phone و System updates، به صورت دستی وضعیت انتشار این به‌روزرسانی را بررسی نمایید. این موضوع را مدنظر داشته باشید که به‌روزرسانی جدید فبلت پرچم‌دار هوآوی میت ۹ با بیلد MHA-AL00C00B153 منتشر شده است.

برطبق اطلاعات منتشرشده توسط شرکت هوآوی، دریافت این‌ به‌روزرسانی برای فبلت پرچم‌دار میت ۹ باعث حذف اطلاعات شخصی شما نخواهد شد اما توصیه می‌شود که پیش‌ از به‌روزرسانی این فبلت، از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه نمایید.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *