ترفند: نحوه ی استفاده از تصاویر در چت باکس فیسبوک

ترفند: نحوه ی استفاده از تصاویر در چت باکس فیسبوک
  • 1391/5/2
  • عباس كريمي
  • 0

همان گونه که می دانید چت در فیسبوک امکان برقراری ارتباط با دیگر دوستانتان را فراهم می آورد، اما به دلیل محدودیت های آن هیچ وقت نمی توان گفت پلتفرم چت در فیسبوک یکی از بهترین ها در نوع خود می باشد. در این پلتفرم دامنه ی گسترده ای از کدهای اسمایلی را مشاهده می کنیم اما چه سود که با تمام این اوصاف پنجره ی چتِ FB فاقد گزینه ای در مورد به اشتراک گذاری تصویر می باشد!

در این زمینه روش معمول این است که ابتدا یک تصویر را بر دیوار (wall) فیسبوک تان با دیگران به اشتراک گذارده و سپس لینک آن تصویر را با باقیٍ دوستان تان به اشتراک گذارید. مشکلی که رخ می نماید این است که در این حالت دیگر افراد نیز قادر خواهند بود آن تصویر را دیده و در مورد آن کامنت بگذارند. در ادامه به ترفندی برای رفع این نقیصه می پردازیم.

فرستادن یک تصویر به چت باکس فیسبوک

برای شروعِ فرستادن تصویر در چت باکس فیسبوک به صفحه خانگی Smileytime رفته و آنقدر به سمت پایین اسکرول کنید تا دکمه ی “Choose File” را مشاهده کنید. به منظور آپلود تصویر بر روی آن دکمه کلیک نمایید، حال نوشته های امنیتی (captcha) را وارد نموده و بر روی دکمه ی “Upload Now” کلیک کنید.

(به روز رسانی: در ورژن جدید نیازی به ورود captcha نیست.)

پس از این که فایل آماده شد شما خواهید توانست چندین خط کد را مشاهده نمایید، آن ها کپی کنید.

آن کدها را درون چت باکس کپی کنید.

با فشردن دکمه ی اینتر مشاهده خواهید نمود که تصویرِ مورد نظرتان در چت باکس به نمایش در می آید.

خب، تمامش همین بود!

به عنوان حسن ختام می بایست توجه داشته باشید که هر چند وبسایت Smileytime  بسیار ابتدایی و پر از تبلیغات است اما می تواند آن چه را که مورد نیاز شماست در اختیارتان قرار دهد. از آن جایی که عکس های شما در این وبسایت آپلود می شوند محض رعایت ایمنی از آپلود عکس های ارزشمندتان خودداری کنید!

منبع: hongkiat

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *