تبلت سبک فوجیتسو دارای استاندارد دوام وسایل نظامی

تبلت سبک فوجیتسو دارای استاندارد دوام وسایل نظامی
  • 1391/5/29
  • عليرضا شیری
  • 0

وقتی در مورد وسایل الکترونیکی اصطلاح کلاس نظامی یا ارتشی را می‌‌شنویم، اولین نکته‌ای که به ذهنمان می‌رسد، قیمت بالا و کیفیت خوب آن است. بنابراین در مورد تبلت جدیدی که فوجیتسو ادعا می‌کند قطعات آن از کلاس نظامی است، انتظار داریم که قیمتی بیش از حد معمول داشته باشد اما تصور ما اشتباه است. فوجیتسو قیمت 549 دلار برای آن پیشنهاد کرده است. 50 دلار از تبلت محبوب iPad 3 ارزان‌تر!

وزن آن هم کمتر از iPad 3 است، اما چطور ممکن است؟ شاید شما هم باور نکنید، بنابراین سراغ نتیجه‌ی تست‌ها می‌رویم، بله، این تبلت اثبات کرده است که استاندارد مربوط به دوام وسایل نظامی یعنی MIL-STD-810G را داراست. 

اما سراغ سخت‌افزار آن برویم، پردازنده‌ی 4 هسته‌ای تگرا 3 و 1 گیگابایت حافظه‌ی رم برای صفحه نمایش 10.1 اینچی آن در نظر گرفته شده است. صفحه نمایشی که از نوع IPS و با رزولوشن WXGA (برابر با 1280 در 800 پیکسل) است. دوربین عقب 8 مگاپیکسلی است و دوربین جلو نیز 2 مگاپیکسل کیفیت دارد.

وزن iPad 3 حدود 1.44 پوند است اما تبلت M532 حدود 1.23 پوند وزن دارد. در مورد باتری هم باید بگوئیم که برای 8.4 ساعت تماشای ویدیو کافی است، پس می‌توان حداقل 3 فیلم را با یک بار شارژ تماشا کرد.

منبع: tweaktown

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *