نگاهی به برنامه Fresh Paint

نگاهی به برنامه Fresh Paint
  • 1391/6/28
  • امیر امام جمعه
  • 1

همه ما خلاق به دنیا می آییم. اما بعضی به دنبال سر رشته خود در هنر میروند و بعضی دیگر نیز این علاقه خود را رها میکنند. اگر شما هم از کسانی هستید که راه هنر را انتخاب کرده اید و هم چنین علاقه زیادی به نقاشی دارید میتوانید نیم نگاهی به برنامه Fresh Paint داشته باشید. برنامه ای که ایده های شما را به واقعیت نزدیک تر میکند. این برنامه توسط مایکروسافت ساخته شده است و دارای رابطه کاربری مدرنی میباشد. البته باید ذکر کرد که این برنامه مخصوص به ویندوز 8 است. محیط برنامه بسیار ساده میباشد و یک کاغذ روشن و ابزار های مختلف مربوط به نقاشی قرار گرفته اند. گرافیک و انیمیشن برنامه دارای کیفیت بسیار مطلوبی میباشد که وجود ابزار های مختلف در انواع گوناگون یکی از مزیت های آن به شمار میروند.

برنامه Fresh Paint سه کلید ناوبری را در گوشه بالا سمت چپ دارد که به ترتیب Tools ، Gallery و Surface نام دارند. برای شروع کافی است که ابزار مناسب برای ایجاد نقاشی خود مثل قلمو ، گچ ، پاک کن ، خودکار و … را مشخص کنید. اندازه هر یک ابزار نیز قابل تغییر میباشد. در آخر باید رنگ های دلخواه خود را از قسمت سمت راست انتخاب نمایید.

این برنامه به شما امکان را میدهد تا نوع سطحی را که قصد نقاشی بر روی آن را دارید مشخص کنید. برای مثال میتوان انواع مختلفی کاغذ را در این قسمت مشاهده کرد که که در میزان روشنایی و نرمی و زبری متفاوت هستند. هم چنین رنگ زمینه نقاشی شما نیز در قسمت مربوط به پس زمینه قابل تغییر میباشد.

حالا میتوانید به آسانی شروع به نقاشی کنید. نقاشی های ایجاد شده در این برنامه بسیار واقعی به نظر میرسند. اگر از حرکات خود نیز رضایتی ندارید میتوانید با کمک کلید های Undo و Redo به عقب و جلو حرکت کنید. البته توجه کنید که بیشتر از چند حرکت نمیتوانید به عقب بروید.

تمام نقاشی های شما در قسمتی مربوط به گالری ذخیره میشوند. یعنی برنامه دارای قابلیت ذخیره خودکار میباشد  و دیگر لازم نیست به مراتب زیاد کلید Ctrl + S را برای ذخیره پروژه های خود فشار دهید. اگر هم علاقه دارید تا پروژه های جدید را ایجاد کنید کافی است بر روی گزینه New کلیک نمایید.

Fresh Paint برنامه های بسیار جذاب است که فقط برای ویندوز 8 در دسترس میباشد.

لینک دانلود برنامه

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. با عرض سلام،

    ظاهراً لینک دانلودی در سایت Windows Store وجود ندارد! آیا سایت دیگری برای دانلود این نرم افزار وجود دارد؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *