Dailymotion برنامه رسمی ویندوز 8 خود را عرضه کرد

Dailymotion برنامه رسمی ویندوز 8 خود را عرضه کرد
  • 1391/7/4
  • پرهام مارزلو
  • 0

Dailymotion بعد از یوتیوب به عنوان بزرگترین مرکز به اشتراک گذاری ویدیو در جهان شناخته می شود. این شرکت این هفته برنامه رسمی خود را با منوی مترو برای ویندوز 8 عرضه کرد. از طرفی ، شرکت های دیگری همچونFootsteps نیز برنامه های رسمی خود را برای ویندوز 8 طراحی و عرضه کرده اند و در این صورت برای استفاده از این سرویس ها شما دیگر نیازی به باز کردن مرورگر و رفتن به وب سایت آن ها نخواهید داشت.

نام این برنامه Dailymotion بوده و با قیمت رایگان در فروشگاه رسمی مایکروسافت قرار گرفته است. این برنامه نیز همانند بسیاری از برنامه های ویندوز 8 دارای منوی مترویی و جذاب می باشد. برای دریافت برنامه می توانید از لینک پایین صفحه استفاده کنید.

Dailymotion به صورت تمام صفحه نمایش داده می شود و ویدیوها با اندازه ای مشخص در کنار هم قرار گرفته اند. همچنین در این برنامه ویدیوها به دسته های مشخص همچون موسیقی (Music) ، فیلم و سریال و… دسته بندی شده اند.

همچنین در بالا صفحه سمت راست نیز علامت ذره بین قرار گرفته است که با کلیک بر روی آن می توانید به جست و جو در Dailymotion بپردازید و ویدیو مورد نظرتان را پس از وارد کردن نام آن پیدا کنید.

این برنامه دارای یک ویدیو پلیر هوشمند و همه کاره نیز می باشد و ویدیوهای مورد نظر را ، چه در حالت تمام صفحه و چه در حالت پنجره کوچک ، با کیفیت بالا نمایش می دهد و در هنگام پخش می توانید میزان صدا و Pause/Play را تنظیم کنید.

همچنین در پایین صفحه نیز اطلاعاتی از قبیل نام آپلود کننده ، تعداد بازدید و تاریخ انتشار ویدیو قرار گرفته است و همچنین می توانید لیستی از ویدیوهای مرتبط را در سمت راست مشاهده کنید.

همانطور که گفقیم ، این برنامه فقط بر روی ویندوز 8 پشتیبانی می شود و طی تست های انجام شده ، هیچگونه باگ و مشکلی در آن مشاهده نشده است. تنها کمبود برنامه ، عدم دسترسی به اکانت Dailymotion در آن می باشد که به نظر من در ورژن های بعدی اضافه خواهد شد. برای دریافت برنامه از فروشگاه مایکروسافت به لینک زیر مراجعه نمایید:

Dailymotion در فروشگاه مایکروسافت

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *