معرفی ویژگی هولوگرافی در اپلیکیشن های ویندوز ۱۰

معرفی ویژگی هولوگرافی در اپلیکیشن های ویندوز ۱۰
  • 1394/2/10
  • مبين
  • 0

هنگامی که مایکروسافت خبر از عرضه اپلیکیشن های هولوگرافی و هولولنز برای ویندوز ۱۰ را در چند ماه پیش داد به عنوان یک احتمال ذکر شده بود. همانطور که میدانید کنفرانس بیلد ۲۰۱۵ مایکروسافت دیشب آغاز شد و مردم نگاهی به ارائه ویندوز ۱۰ در عمل هولوگرافی داشتند.

در طول اجرای نسخه نمایشی در صحنه که توسط یکی از مسئولان مایکروسافت انجام شد کاربر می تواند بر روی دیوار مجموعه شناور از اپلیکیشن های خود را در سایزهای دلخواه بر اساس های نیاز های خود داشته باشد. کاربران می توانند در مکان های مختلف برای مثال زمانی که روی مبل نشسته اند مدل سه بعدی از نیازهای خود دا به چشم ببیند.

هر اپلیکیشن از ویندوز ۱۰ را می توان به عنوان یک هولوگرام با هدست استفاده شود که این حرکت بسیار مهم بوده و موجب جذب بیش تر کاربران به ویندوز ۱۰ خواهد شد.

hololens

از دیگر کارهایی که در صحنه به آن اشاره شد شامل ایجاد یک جسم سه بعدی با هولوگرام روی یک جسم فیزیکی مقل روبات واقعیت مجازی می شوند. همچنین شما می توانید تغییرات ساده از قبیل  تغییر رنگ های LED و UI را اعمال کنید.

این پروژه جدید مایکروسافت کاربردهای فراوانی دارد مثلا شب امتحان شما می توانید یک طرح سه بعدی از اسکلت بدن انسان را ایجاد کرده و آن را تجزیه و تحلیل کنید. علاوه بر این می توان از پروژه های معماری هم در آن استفاده کرد. اکنون باید منتظر بمانیم تا عملکرد نسخه نهایی این طرح را که توسط مایکروسافت ارائه می شود بینیم. رویا تا واقعیت مسائله کمی کار دارد اما مایکروسافت با ارائه ویندوز ۱۰ و همچنین محصولات جدید تحول عظیمی را در تکنولوژی و نرم افزار ایجاد خواهد کرد.

منبع: [engadgets]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *