نسل جديد فتوكپي هاي شارپ با اسكنر تمام رنگي A3

نسل جديد فتوكپي هاي شارپ با اسكنر تمام رنگي A3
  • 1391/7/10
  • ITTeach
  • 0

 فتوكپي هاي 18 ، 20 و 23 كپي/چاپ در دقيقه شارپ مدتي است توسط شركت مركز ماشينهاي اداري ايران (ماديران) در بازار توزيع مي شود. در مقايسه با مدل هاي قبلي، اين دستگاه ها داراي خصوصيات پيشرفته تري بوده و طراحي پنل كليدها و صفحه نمايش آنها نيز بسيار منطبق با خواست مشتري مي باشد.

در اين سري از فتوكپي ها، سرعت كپي/چاپ در دقيقه افزايش يافته و در نتيجه كپي برداري و چاپ اسناد در كمترين زمان انجام مي شود. به عنوان مثال مدل سه كاره AR-X180 داراي سرعت 18 كپي/چاپ در دقيقه است كه نسبت به مدل قبلي خود، از سرعت بيشتري برخوردار مي باشد.

وجود اسكنر رنگي از مشخصه بارز فتوكپي هاي جديد مي باشد. با توجه به قيمت هاي بسيار گران اسكنرهاي رنگي سايز A3، خريد دستگاههاي سه كاره فتوكپي، پرينتر و اسكنر شارپ كه از قيمت بسيار مناسبي نيز برخوردار هستند، مقرون به صرفه بوده و بهترين گزينه براي استفاده در دفاتر اداري، شركتها، مراكز آموزشي و … مي باشند. نرم افزارهاي اختصاصي شارپ، امكان اسكن تصاوير در برنامه هائي مانند Word وOutlook (Email) را فراهم مي آورد و در صورت نصب نرم افزار جانبي، علاوه بر امكان اصلاح اسناد اسكن شده در كامپيوتر، مي توان از سيستم فايل بندي و دسترسي آسان به آرشيو اسناد اسكن شده نيز بهره مند شد.

اسكنر رنگي و چاپگر مدل 23 كپي/چاپ در دقيقه ((AR-X230N قابليت قرار گرفتن در شبكه (Network) را داراست. اين قابليت تاثير شگرفي بر صرفه جوئي در زمان و كاغذ داشته ومورد درخواست همه دفاتر اداري، شركتها، سازمانها و ادارات مي باشد.

قيمت مناسب دستگاه، مواد مصرفي و قطعات يدكي فتوكپي هاي شارپ، هزينه هاي مالكيت دستگاه را به ميزان چشمگيري كاهش داده است. مزاياي فوق به علاوه خدمات و پشتيباني سراسري ماديران، موجبات اطمينان خريداران را فراهم آورده وهيچ نگراني ازبابت فقدان و كمبود مواد مصرفي و قطعات يدكي وجود نخواهد داشت.

فتوكپي هاي سه كاره سري جديد شارپ، هم اكنون توسط شركت مركز ماشينهاي اداري ايران (ماديران)، و همچنين از طريق عامليت هاي رسمي و مجاز فروش شركت، در حال توزيع مي باشد.

براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد با شماره تلفن 82266-021 تماس حاصل فرموده و يا به وب سايت رسمي شركت ماديران به آدرس  www.maadiran.com  مراجعه نماييد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *