فعاليت گسترده ماديران در زمينه مانيتورهاي صنعتي سري PN-V شارپ

فعاليت گسترده ماديران در زمينه مانيتورهاي صنعتي سري PN-V شارپ
  • 1391/7/25
  • ITTeach
  • 0

مانیتور های صنعتي سری PN-V شارپ ، نمایشگرهای ال ای دی هستند که در سه مدل PN-V600/601/602 ارائه شده و  می توانند به عنوان ویدئووال مورد استفاده قرار بگیرند. ویدئووال به مانیتورهای بزرگی اطلاق می شود که از کنار هم قرار گرفتن چندين مانيتور با آرايش های مختلف، برای ایجاد تصویر بزرگتر و یکپارچه تشکیل می شود.

نصب این نوع نمايشگرها علاوه بر نمایش دقيق اطلاعات، جلوه ای خاص به فضاهای عمومی می دهد. با توجه به نوع ساخت و قابلیت هاي ويژه سری PN-V ، می توان از آنها به عنوان مانیتور های حرفه اي نيز استفاده كرد. عموماً مانیتورهای حرفه اي در مکان هایی مانند اتاق های کنترل و مراكزي که نیاز به استفاده بدون وقفه و 24 ساعته از آنها است، استفاده می شوند.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد مانیتور های شارپ امکان نصب به صورت عمودی مي باشد. از ویژگی های دیگر این نمایشگرهای دیواری می توان به کاربری آسان، آرايش منبع نوری Full Array LED (در مدلPN-V600 داراي روشنائي Cd/m2450 و در مدل PN-V601 داراي روشنائي 700Cd/m2 و در مدل PN-V602 داراي روشنائي 1500Cd/m2  مي باشد)، عمر بيش از 2 برابر نمايشگرهاي معمولي ،استحکام بالای تجهیزات و مصرف انرژی اندك  اشاره کرد .

در مدل PN-V602 از تكنولوژي        Local Dimming استفاده شده كه مصرف برق را به ميزان قابل توجهي كاهش مي دهد. از آنجا که در طراحی و ساخت این مانیتورها قاب بسيار نازكی تعبيه شده است ، فاصله بين دو مانيتور فقط 6.5 ميلی متر می باشد. مانیتورهای صنعتی شارپ سری PN-V قابلیت استفاده در سالنهای كنفرانس بزرگ، نمايشگاهها، فرودگاه ها، ترمینال ها، موسسات مالی، ادارات و شرکت ها، مراکز درمانی، اتاق های کنترل و مانیتورینگ را دارند.  شركت ماديران بعنوان نماينده انحصاري اين محصول در ايران ، داراي تجربه ارزشمند چندين ساله در زمينه اجراي پروژه هاي ويدئووال مي باشد كه بعنوان نمونه  مي توان به موارد ذيل اشاره كرد:

1-       اداره حمل و نقل و پايانه هاي استان خراسان رضوي

2-      تاسيسات دريائي شركت نفت

3-      مركز كنترل ترافيك يزد

4-      اداره توزيع نيروي برق قزوين

5-      شركت هواپيمائي ماهان

6-      اداره راه و ترابري استان اردبيل

7-      اداره راه و ترابري استان همدان

8-      اداره حمل و نقل و پايانه هاي استان مازندران

9-      مركز كنترل ترافيك بيرجند

10-  نيروي انتظامي تهران بزرگ

11-  نيروي انتظامي استان سمنان

12-  اداره راه و ترابري استان بوشهر

13-  صداوسيماي جمهوري اسلامي(شبكه آموزش)

14-  بيمارستان بقيه الله الاعظم

و….

براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد با شماره تلفن 82266-021 تماس حاصل فرموده و يا به وب سايت رسمي شركت ماديران به آدرس  www.maadiran.com  مراجعه نماييد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *