Yahoo! Mail جدید معرفی شد

Yahoo! Mail جدید معرفی شد
  • 1391/9/22
  • مبين
  • 7

این روز ها سرویس های ارسال و دریافت ایمیل از اهمیت خاصی برخوردار هستند. یاهو یکی از این سرویس ها است که اکنون محبوبیت زیادی را میان کاربران اینترنت به دست آورده است.

مدیر عامل شرکت یاهو Marissa Mayer اعلام کرده است که سرویس  Yahoo! Mail آسانتر و سریعتر شده است که در پلتفرم های IOS , آندروید و ویندوز 8 در دسترس قرار گرفته است. این سرویس ها به تازگی دوباره طراحی شده و به کاربران اجازه میدهد که سریعتر و آسانتر از گذشته به ایمیل های خود دسترس داشته باشند. صندوق دریافت ایمیل آن بصری تر یا قابل درگ تر شده است.

مدیر عامل شرکت یاهو Marissa Mayer درباره سرویس Yahoo! Mail می گوید:

در نهایت ایمیل به یک عادت روزانه تبدیل شده است. اغلب اولین چیزی که در اول صبح و آخر شب قبل از ورود به رختخواب چک می شد ایمیل است. چرا که یکی از ساده ترین و ابتدایی ترین فرم های ارتباطی است. اکنون سرویس ایمیل به بخش بزرگی از زندگی روزمره کاربران تبدیل شده است. سرویس ایمیل یاهو بهبود یافته است. اگر شما کنجکاو به چک کردن ایمیل با یاهوی جدید هستید بهتر است که در چند روز آینده به App StoreGoogle Play, و Windows Store سر بزنید.

ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 7 دیدگاه
  1. دوست عزیز، از سایت گویا آی‌تی بعیده چنین اشتباهاتی. Mayer Says بدین معنیه که مایر گفت. نام مدیرعامل یاهو مریسا مایر هستش. دو بار در متن چنین اشتباهی باید به وجود بیاد؟ اونم توی گویا آی‌تی؟

    1. دوست من خیلی از شما عذر میخوام تقصیر بی دقتی بنده بود این اولین اشتباهمه توی 77 پست ایشالا دیگه تکرار نمیشه

  2. چیز خیلی جالبی شده هر چند میگید از اوت لوک کپی شده اما اوت لوک خودش از جی میل کپی شده و این سرویس جدید یه چیزی در حد ترکیب یاهو و جی میل و اوت لوک امیدوارم خوب باشه. من خوشم اومد چون هنوز مجبورم از یاهو استفاده کنم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *