Vine سرویس جدیدی از توییتر

Vine سرویس جدیدی از توییتر
  • 1391/11/7
  • امیر امام جمعه
  • 0

شبکه اجتماعی توییتر به تازگی از سرویس جدید خود با نام Vine پرده برداری کرد. به کمک این سرویس کاربران میتوانند ویدیو هایی با زمان کمتر از 6 ثانیه را بر روی این شبکه به اشتراک بگذارند. ویژگی جالب این ویدیو ها نیز تکرار آنها است که نمونه مشابه از فایل های GIF میباشد. برای استفاده و ضبط ویدیو های مخصوص این سرویس باید برنامه Vine را دانلود کنید که در حال حاضر فقط برای آیفون و آیپاد تاچ در دسترس است. این برنامه شباهت بسیاری به Instagram دارد با این تفاوت که به جای ثبت تصاویر ، ویدیو های کوچک را ذخیره مینماید.

gsmarena_001

برای ضبط ویدیو خود کافی است به حالت دوربین بروید و با نگه داشتن انگشت خود بر روی صفحه نمایش ضبط ویدیو را ادامه دهید. هنگامی که انگشت خود را از روی صفحه بردارید ویدیو نیز متوقف میشود و میتوانید صحنه ای در شرایط دیگری را ضبط کنید. و در آخر نتیجه کار خود را با دوستانتان در توییتر به اشتراک بگذارید و از این سرویس جالب لذت ببرید. هم چنین میتوان این ویدیو ها را همراه با صدا نیز مشاهده کرد ولی به طور پیش فرض بی صدا میباشند. برنامه توییتر مخصوص اندروید و iOS نیز میتوانند این ویدیو ها را پخش کنند ولی بر خلاف نسخه رایانه ای قابلیت تکرار ویدیو را دارا نمی باشند.

البته با این حال هنوز هم هیچ سرویسی نمی تواند جایگزین یوتیوب شود ولی Vine یک قابلیت جذاب است که میتواند تجربه ای جدید برای کاربران محسوب شود. و خبر خوب این که به زودی برنامه آن برای دیگر پلتفرم ها نیز عرضه میشود.

دانلود برنامه Vine برای iOS

منبع : GSMArena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *