Acer Liquid E1 ، یک آندرویدی جدید از ایسر

Acer Liquid E1 ، یک آندرویدی جدید از ایسر
  • 1391/11/14
  • علیرضا
  • 0

1

کمپانی ایسر که بیشتر آن را به خاطر نوت بوک هایش می شناسیم ، گوشی هوشمند جدیدی را در بازار چین ارائه کرده است . نام این گوشی  Acer Liquid E1 بوده و با مدل رسمی آن نیز V360 می باشد .

صفحه نمایش این گوشی 4.5 اینچی است و تراکم پیکسلی آن نیز 245 می باشد . اگر قصد خرید یک گوشی دو سیم کارته را دارید ، می توانید منتظر این گوشی جدید ایسر بمانید . همچنین یکی اسلات های سیم کارت این گوشی از 3G/HSDPA نیز پشتیبانی می کند . قلب تپنده این دستگاه را نیز یک پردازنده دو هسته ای 1 گیگاهرتزی تشکیل می دهد . سیستم عامل این گوشی نیز آندروید 4.1.1 یا همان Jelly Bean است . ابعاد این اسمارت فون جدید ایسر نیز 132 x 68.5 x 9.9 میلیمتر می باشد و وزن آن نیز 130 گرم می باشد . یک رم 1 گیگابایتی و 4 گیگابایت حافظه داخلی نیز برای مصرف کاربران عادی مناسب به نظر می رسد . همچنین اسلات کارت حافظه نیز فراهم است که به شما کمک می کند تا حافظه دستگاه را تا 32 گیگابایت افزایش دهید .

اگر عاشق عکاسی با کیفیت های بسیار بالا باشید ، دوربین 5 مگاپیکسلی این اسمارت فون احتمالا نمی تواند زیاد شما را راضی کند . البته می توانید تصاویر ویدئویی با کیفیت 720p یا همان HD ضبط کنید . همچنین یک فلش ال ای دی نیز در کنار دوربین این دستگاه قرار گرفته است . یک باتری 1760 میلی آمپری نیز انرژی مورد نیاز این اسمارت فون آندرویدی ایسر را تامین می کند .

در پایان نیز می توانید تصاویری از Acer Liquid E1 را مشاهده کنید .

3 1 4

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *