گوگل+ و بلاگر به هم مرتبط شدند

گوگل+ و بلاگر به هم مرتبط شدند
  • 1392/2/6
  • فربد نجفی
  • 1

چند ماه گذشته، بلاگر تغییرات و پیشرفت های زیادی کرده بود.به طور مثال شما می توانستید وبلاگ خود را به صفحه یا پروفایل خود در گوگل+ مرتبط کنید تا هرگاه پستی در وبلاگ منتشر شد در گوگل+ هم اشتراگ گذاری شود.اما در این هفته گوگل در بلاگر خود تغییراتی جدیدی قرار داده است،به طوری که شما می توانید با تیک زدن گزینه ی “استفاده از نظرات +Google در این وبلاگ”،نظرات گوگل+ را فعال کنید. نطرات گوگل چیست؟ همانند بسیاری از سایت ها که به کاربران اجازه می دهد که با استفاده از حساب فیسبوک خود کامنت(نظر)بگذارند،در بلاگر نیز با تیک زدن آن عبارت،فقط کاربران حساب گوگل می توانند در زیر پست نظر بدهند همینطور که عکس زیر مشاهده می کنید،عبارت”Also share on Google+”وجود دارد.این گزینه به شما این اختیار را می دهد که پس از نوشتن نظر خود،لینک پست مربوط و کامنت شما در گوگل+ شما بر اساس حلقه هایی که انتخاب کرده اید اشتراگ گذاری شود.

Fountain-screenshot-EN

نکته ی جالب توجهی که در این مورد وجود دارد این است که اگر فردی لینک پستی که دارای قابلیت نظرات گوگل است را در گوگل+ به اشتراک بگذارد،در لیست نظرات ثبت خواهد شد که آن فرد این پست را به اشتراک گذاشته است.

شش روش برای بهبود وبلاگ خود با Google+‪

افزودن ابزارک‌ها و دکمه‌های +Google

‫به خوانندگان کمک کنید پست‌های شما را در Google+‎ با دکمه ۱+، نشان Google+‎‏ و ابزارک دنبال‌کنندگان Google+‎‏ دنبال کرده و به اشتراک بگذارند. به برگه طرح‌بندی بروید و روی «افزودن ابزارک» کلیک کرده و ابزارک‌های Google+‎ مورد علاقه خود را جهت افزودن انتخاب کنید.

مدیریت همه نظرات در یک مکان

‏نظرات Google+‎‏ را روشن کنید تا نظرات ارائه شده در مورد پست‌های خود را با هم به یک مکان بیاورید، از جمله پست‌های مربوط به محتوای شما در Google+‎.

اشتراک‌گذاری پست‌ها با مخاطبین جدید

‫در +Google‏ پست‌های وبلاگ خود را بصورت عمومی به اشتراک بگذارید و خوانندگان خود را تشویق کنید آنها را مجدداً به اشتراک بگذارند. تگ‌های هاشور را در زمان اشتراک‌گذاری اضافه کنید تا پست‌های خود را به موضوعات مرتبط و مباحث پرطرفدار ربط بدهید و امکان مشاهده آنها را افزایش دهید.

ارتباط رودررو با خوانندگان

در Google+ Hangouts‏ میزبان یک مکالمه چت تصویری گروهی با خوانندگان خود باشید. می‌توانید آن را بصورت مستقیم و جریانی پخش کنید و ویدیوی نهایی را مستقیماً در وبلاگ خود پست کنید.

دیدار با افراد مشابه خود

‫در انجمن‌های Google+‎‏ مربوط به وبلاگ خود شرکت کنید. می‌توانید با افرادی ملاقات کنید که به موضوعات مشابهی علاقمند هستند ومباحث جدیدی را برای گفتگو پیدا کنید.

شروع مکالمات با نامبرده‌های +Googleذکرنام‌های +Google‏ را به پست‌های خود اضافه کنید تا توجه افراد را جلب کنید. ذکرنام شما به نمایه یا صفحه Google+‎ آنها پیوند می‌خورد و می‌توانید وقتی اشتراک‌گذاری می‌کنید به آنها اطلاع دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *