بررسی بازی Tiny Thief

بررسی بازی Tiny Thief
  • 1392/6/4
  • امين قاسمي‌زاده
  • 0

مرور و بررسی بازی Tiny Thief:
یک بازی پلتفرم با گام‌های آهسته برای طرفداران بازی‌های پازل:

پ

نکات مثبت بازی:بازی Tiny thief یک بازی با گرافیک جذاب و در عین حال ساده می‌باشد که این بازی به سبک پلت فرم است و از سری بازی‌های پازل است.
نکات منفی بازی:قیمت برچسب خورده بر روی بازی ۲٫۹۹ دلار است که برای بسیاری از دوست داران پازل مناسب است. اما مشکل اصلی در اینجاست که سرعت بازی بسیار آهسته است و باعث آزار بازی کننده می‌شود.
نکات میانی و حد وسط :اگر شما عاشق نرم افزارهای پلت فرم به سبک بازی‌های پازل هستید باید بگویم که انتخاب این بازی بد نیست. حداقل ذهن شما کمی مشغول می‌شود حتی اگر برای استفاده از این بازی مجبور به پرداخت ۲٫۹۹ دلار شوید.

اگر شما از طرفداران بازی‌های سبک پلت فرم هستید به من اجازه بدهید تا بازی Tiny Thief را به شما معرفی کنم که نسخه جدیدی از Rovio است. ممکن است این برنامه بازی موفقیت Angry Birds را تکرار نکند ولی شکی نیست که این بازی سرگرم کننده است که دارای یک گرافیک فوق‌العاده است که باعث می‌شود کاربر ساعت‌ها سرگرم این بازی شودپس از طرح موفق پرندگان عصبی ( Angry birds) شما باید برای موفقیت در این بازی سه ستاره را کسب کنید که البته شما نیاز خاصی برای کسب سه ستاره ندارید اما این حداقل یک ایده خوب برای به ثمر رسیدن تلاش و استفاده از ذهن است، زیرا این بازی سرگرم کننده است.
از همان آغاز بازی شما متوجه ویژگی انیمیشن و جذاب 2D و منحصر به فرد این بازی می‌شوید. این بازی دارای سناریوهایی مربوط به اژدها و دزدان دریایی و شوالیه‌ها است.
برای پیشرفت در بازی Tiny Thief شما مجبور به تکمیل مراحل ساده و ابتدایی هستید که این به شما یک ستاره می‌دهد. این بازی ساده است و نیاز خاصی ندارید تا وقت بسیاری بگذارید تا از رمز و راز این بازی سر در بیابید.

در حالی که گرفتن دو ستاره در بازی تقریباً آسان است اما گرفتن ستاره سوم دقیقاً واضح و روشن نیست.
در مرحله ای که برای گرفتن ستاره سوم است کمی دشوار است زیرا در هر سطح از شما می‌پرسد که یک یا چندین آیتم مخفی را پیدا کنید تا امتیاز بگیرید.
در ابتدای هر مرحله شما از این که این آیتم‌های مخفی ممکن است چه باشند اطلاعی ندارید و شما اکثراً مجبور به تکمیل یک سری مراحل خاص هستید تا آیتم‌های مخفی را پیدا کنید.
خوشبختانه اگر شما در مرحله ای مشکل پیدا کنید و گیر کنید، کتاب راهنمایی برای حل مشکل شما وجود دارد.
در حالی که زمان انتظار ممکن است برای شما آزار دهنده باشد به نظر من انجام این بازی برای شما از نظر فکری مناسب است.

به نظر من بهتر است زمان زیادی روی این بازی بگذارید تا بتوانید تمامی احتمالات در یک سطح را کشف کنید. برای مثال در یک سطح ممکن است شما نیاز به نوک پا راه رفتن، ایجاد انحراف، به سرعت دویدن و یا مخفی شدن در یک جا را داشته باشید که این مسئله به سرعت و چالاکی شما هم مربوط است.
شاید بزرگ‌ترین بدگویی من از این بازی سرعت کند آن باشد که این به آن معناست شما نیاز به صبر و شکیبایی دارید.
قیمت این بازی ۲٫۹۹ دلار است که در دنیای بازی امروزی گران قیمت نیست. می‌توان به این بازی به عنوان یک بازی از رده طنز هم نگاه کرد که برای دوست داران بازی‌های پازل مناسب است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *