مانیتور‌های سامسونگ سه جایزه جهانیSEADرا دریافت کردند

مانیتور‌های سامسونگ سه جایزه جهانیSEADرا دریافت کردند
  • 1392/7/10
  • ITTeach
  • 0


SEAD Global Efficiency Medal

شرکت سامسونگ الکترونیکس با افتخار اعلام می‌کند این شرکت برنده 3 جایزه بزرگ SEAD در قسمت‌های تجهیزات فوق‌العاده کم‌مصرف(Super-efficient Equipment) و گسترش ابتکار در لوازم خانگی (Appliance Deployment Initiative)شده است. مانیتور مدل S22C200 برنده بهترین مانیتور سایز متوسط زیر 23 اینچ، مانیتور S27C450 برنده بهترین مانیتور سایز بزرگ بالای 23 اینچ و مانیتور LED 6/23 انچی مدال جهانی کارآمدی SEAD را در بازار‌های نوظهور دریافت کرد. جوایز جهانی SEADبه کم مصرف‌ترین مانیتور‌ها در 4 منطقه جهان تعلق می‌گیرد.

هان سئوک-جو، مدیر اجرایی لوازم تصویری سامسونگ الکترونیکس گفت: “دریافت این جوایز از SEAD مایه افتخار ماست. حفاظت از محیط زیست از اولویت‌های بالای سامسونگ است و ما به طراحی محصولات سازگار با محیط زیست پایبند هستیم. تمام تلاش ما در استفاده از تکنولوژی‌های سازگار با محیط زیست در مانیتور‌هایمان است تا به حفاظت از محیط زیستمان کمک کرده و هزینه‌های مشتریانمان را در مصرف انرژی کاهش دهیم.”

به گزارش وب‌سایت SuperEfficient مانیتور 6/23اینچی LED نور از پشت سامسونگ در مقایسه با مانیتور‌های حال حاضر در بازار 53% انرژی کمتری مصرف می‌کند. این مانیتور در دو سال آینده وارد بازار جهانی خواهد شد.

جوایز جهانی SEADدر سال 2011 در کنفرانس وزارت انرژی پاک شروع به کار کرد که وزرای انرژی 16 کشور جهان از جمله فرانسه، آلمان و کره در این کنفرانس شرکت کردند. این جوایز به محصولاتی از آمریکای شمالی، اروپا، استرالیا و هند به دلیل انرژی مصرفی پایین آن‌ها تعلق می‌گیرد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *