مشخصات گوشی انعطاف پذیر سامسونگ درز کرد

مشخصات گوشی انعطاف پذیر سامسونگ درز کرد
  • 1392/7/14
  • علیرضا
  • 0

Samsung-Flexible-Smartphone-Specs-Reportedly-Leak

مدت ها قبل گزارش هایی مبنی بر عرضه یک گوشی هوشمند انعطاف پذیر توسط سامسونگ و ال جی منتشر شده بود که در این چند روز گذشته مجددا خبرهایی در این مورد زیاد شده اند. با توجه به آخرین شایعات، امسال این دو شرکت قصد دارند گوشی انعطاف پذیر خود را عرضه کنند. متاسفانه هنوز خبر دقیقی از این مورد در دست نیست که آیا سامسونگ این گوشی را عرضه خواهد کرد یا ال جی. اما در هر صورت امسال باید منتظر این گوشی خلاقانه باشیم.

حالا علاوه بر زمان عرضه این اسمارت فون جدید، بعضی مشخصات آن نیز لو رفته است که قضیه را جذاب تر می کنند. با توجه به اطلاعاتی که وبسایت AndroidSaS منتشر کرده است این گوشی صفحه نمایش 4.7 اینچی با قابلیت پخش تصاویر HD با رزولوشن 720 در 1280 خواهد داشت. همچنین یک پردازنده 4 هسته ای و 2 گیگابایت رم نیز قدرت این گوشی انعطاف پذیر را تامین خواهند کرد. یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و دو فلش LED نیز امکانات نسبتا مناسبی را برای فیلم و عکسبرداری در اختیار شما خواهند گذاشت. سیستم عامل این گوشی نیز اندروید 4.3 خواهد بود.

چیز بیشتری هنوز مشخص نیست. مثلا اینکه ابعاد یا وزن این گوشی چقدر است یا نام آن چیست. ولی منابع نزدیک خبر می دهند که این گوشی تحت برند Galaxy وارد بازار خواهد شد. پس تقریبا می توان اطمینان داشت که سامسونگ این گوشی جدید را به بازارا عرضه خواهد کرد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *