بررسی Samsung Galaxy Player 4.2

بررسی Samsung Galaxy Player 4.2
  • 1392/7/28
  • امين قاسمي‌زاده
  • 0

در این مقاله به معرفی و بررسی MP3 جدید Samsung Galaxy Player ۴٫۲ می‌پردازیم.

as
نکات مثبت:Samsung Galaxy Player ۴٫۲ بسیاری از قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند سامسونگ را به کاربر ارائه می‌دهد و شما لازم نیست یک تلفن همراه را با خود حمل کنید و یا پول قبض ماهانه برای هزینه های خود بپردازید.
نکات منفی:هم نرم افزار و هم پردازنده هر دو از استانداردهای گوشی‌های هوشمند قدیمی سامسونگ هستند و والدین باید بدانند که هیچ محدود سنی دسترسی نمی‌توانند برای فرزندانشان بگذارند.
حرف پایانی:Galaxy Player ۴٫۲ محصول جدید سامسونگ است که یکی از رقیبان Apple iPod Touch media player محسوب می‌شود و من به شما توصیه می‌کنم این مقاله را تا انتها بخوانید و با توجه به نیازهایتان محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

منطقی که در پشت سر Samsung Galaxy Player ۴٫۲ است به نظر آسان می‌رسد. شما می‌توانید ورژن ۲٫۳ گوشی‌های هوشمند آندروید را بر روی Mp3 Player خود نصب کنید و همان طور که می‌دانید صفحه نمایش آن ۴ اینچی است.
قیمت Samsung Galaxy Player ۴٫۲ حدود ۱۹۹ دلار است که با iPod لمسی دارای یک قیمت است.
حال باید ببینیم آیا سامسونگ می‌خواهد با کمک طراحی چشم نواز خود و کاهش قیمت دستگاه های خود به زیر ۳۰۰ دلار مشتریان بیشتری را جذب کند؟
پس از بررسی دقیق و کامل Galaxy Player باید بگویم که واقعاً دارای طراحی زیبایی است.
طراحی:

این دستگاه یکی از زیباترین Galaxy Player هایی است که تاکنون دیده‌ام. بله، من می‌دانم که این را برای Galaxy Player ۳٫۶ هم گفتم ولی همان طور که در جریان هستید ۴٫۲ جدید تر و زیباتر و سبک‌تر و باریک‌تر است.
این mp3 پلیر سبک وزن در دو رنگ سفید و مشکی ارائه شده است (سفید را اگر بخواهید کمی به سختی می‌توانید تهیه کنید) و پوشش پلاستیکی آن به شما حس خوبی می‌دهد هر چند اثر انگشت و لک به آسانی بر روی آن می‌ماند.
ضخامت آن ۰٫۳۵ اینچ است در حالی که ضخامت iPod Touch حدود ۰٫۲۸ اینچ می‌باشد. شما یک کلید تنظیم ولوم و دکمه خاموش و روشن کردن را در سمت راست مشاهده می‌کنید که در انتهای آن قادر به دیدن یک جک هدفون و پورت Micro-USB هستید.
سامسونگ یک هدفون مناسب و یک کابل USB و یک کابل آداپتور برق در جعبه به شما هدیه می‌دهد.
ویژگی‌ها:

این محصول جدید سامسونگ به شما بسیاری از ویژگی‌هایی که در گوشی‌های هوشمند سامسونگ است را ارائه می‌دهد که البته واضح است نمی‌توانید مثل تلفن همراه هوشمند از آن استفاده کنید.
دوربین جلو و عقب ۲ مگا پیکسل است و دارای GPS و Bluetooth 3.0 است و قابلیت پشتیبانی از مجموعه برنامه های رسمی گوگل را دارد که شامل:Gmail و Google Talk و بازار برنامه های آندروید است.
اگر شما کسی هستید که از قابلیت‌های آندروید استفاده زیادی می‌کنید بهتر است این دستگاه را خریداری کنید.
یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد آن قرار دادن تیونر FM radio است. شما به راحتی می‌توانید خبرهای ورزشی و برنامه های مورد علاقه خود را دنبال کنید.

سایر برنامه های قابل توجه عبارتند از: Quickoffice و قابلیت DLNA و مشاهده تلویزیون هوشمند سامسونگ از راه دور و برنامه مخصوص چت سامسونگ یعنی ChatOn اشاره کرد.
به راحتی می‌توانید از وای فای استفاده کنید و حتی بازی‌های پر طرفدار Angry Birds و EA FIFA ۱۲ را اجرا کنید و لذت ببرید.
قدرت و عملکرد صوتی:
به گوش من Galaxy Player ۴٫۲ بهترین صدا را در سری Samsung Player series می‌دهد و دارای کیفیت خیلی مناسبی است.
در حین پخش موسیقی من مشکلاتی مثل خش خش و نویز را که در پلیر 4.0 و 5.0 مشاهده نکردم. شما به راحتی می‌توانید تنظیمات سامسونگ را در مورد صدا عوض کنید و از کیفیت عالی آن لذت ببرید.
عملکرد ویدیو:
Galaxy Player دارای صفحه نمایش ۴٫۲ اینچی است که دارای زاویه دید عالی و همین طور صفحه نمایش پاسخگو سریع می‌باشد. رزولوشن صفحه نمایش ۴۸۰*۸۰۰ پیکسل است که در آی پد لمسی ۶۴۰*۹۶۰ پیکسل می‌باشد.
به علاوه به فرمت های مختلف ویدیویی مثل: DivX و XVID و MPEG4 و WMV به راحتی کار می‌کند. دوربین عقب قادر به گرفتن فیلم با رزولوشن ۴۸۰*۶۴۰ پیکسل است. عکس‌ها زیاد کیفیت جالبی ندارند.

باتری و کارایی سیستم:
رکورد Galaxy Player ۴٫۲ برای پخش ویدیو ۶ ساعت و ۴۰ ساعت برای فایل‌های صوتی بوده است. تمامی این آزمایشات در یک روز کاری کامل در آزمایشگاه CNET انجام شد.
برای شرایط و نحوه عملکرد سیستم باید بگویم که کارهای سامسونگ Galaxy Player ۴٫۲ توسط یک پردازنده تک هسته ای با سرعت ۱GHz انجام می‌شود که البته زیاد به استاندارد گوشی‌های هوشمند سامسونگ نزدیک نیست. همان طور که می‌دانید اکنون سامسونگ از گوشی‌های هوشمند ۴ هسته ای استفاده می‌کند که دارای سرعت بسیار بالای در پردازش داده‌ها است. هر چند Galaxy Player ۴٫۲ با همان پردازنده تک هسته ای کار می‌کند ولی کمی باعث اذیت و آزار کاربر می‌شود.
مقدار ذخیره سازی داده‌ها ۸ گیگابایت اعلام شده است اما مقدار ذخیره سازی قابل استفاده برای کاربر ۵ گیگابایت است. خوب معلوم است که ما از سامسونگ انتظار داریم اگر قصد دارد طرفداران بیشتری را به خود جذب کند و مقادیر بیشتری ویدیو و موزیک در خود ذخیره کند، یک کارت حافظه برای ذخیره سازی داده‌ها قرار دهد.

نظر نهایی در نقد و بررسی Galaxy Player ۴٫۲ :
خوب تا کنون Galaxy Player ۴٫۲ توانسته است به راحتی در لیست Galaxy Player های مورد علاقه من قرار بگیرد.
قیمت آن عالی و مناسب است و به راحتی می‌توان آن را بخرید هر چند قیمت آن با آی پد لمسی برابری می‌کند.
کیفیت صدا و ویژگی‌های سخت افزاری آن عالی است. من هیچ مشکل صدایی نداشتم و از کار کردن با آن بسیار لذت بردم.
خوب بهتر است رو راست باشم. تجربه آندروید با آن زیاد هم عالی نیست. ورژن سیستم عامل آن قدیمی است اما بهتر از هیچ است.
دوربین آن افتضاح و حتی نا امید کننده است. به هر حال این تصمیم با شما است که آی پد لمسی را خریداری کنید یا سامسونگ Galaxy Player ۴٫۲.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *