سونی تا به حال ۵.۳ میلیون PS4 در جهان به فروش رسانده است

سونی تا به حال ۵.۳ میلیون PS4 در جهان به فروش رسانده است
  • 1392/11/29
  • بهراد جاود
  • 0

سونی اعلام کرد که از روز انتشار تا کنون توانسته ۵.۳ میلیون دستگاه از کنسول جدید خود یعنی پلی استیشن ۴ را در جهان به فروش برساند. سونی قبلا اعلام کرده بود که تا پایان این سال مالی که در ماه مارس به پایان می رسد،برای فروش ۵ میلیون دستگاه از کنسول خود هدف گذاری کرده است اما همین حالا هم که بیش از یک ماه به زمان مقرر باقی مانده سونی موفق شده از پیشبینی خود هم جلو بزند.

چیزی که آمار فروش پلی استیشن ۴ را جالب تر می کند این است که سونی هنوز این کنسول را در ژاپن که کشور خودش می باشد منتشر نکرده است. کنسول های قبلی سونی در ژاپن فروش بسیار خوبی داشته اند و به احتمال زیاد پلی استیشن ۴ هم با استقبال خوبی از طرف ژاپنی ها رو به رو خواهد شد.

PS4

برای مقایسه می توان گفت که کنسول قبلی شرکت سونی یعنی پلی استیشن ۳ چیزی حدود یک سال زمان برد تا به این میزان فروش رسید. کنسول نینتندو به نام Wii U هم که از تاریخ انتشارش زمان زیادی نمی گذرد در همین دوره زمانی که پلی استیشن ۴ به ۵.۳ میلیون فروش رسیده توانست ۳ میلیون فروش داشته باشد، ضمن اینکه پلی استیشن ۴ در رقابت با رقیب اصلی خودش یعنی اکس باکس وان مایکروسافت هم تا اینجا پیروز میدان بوده.

به نظر می رسد سونی این بار یک برنده واقعی در دستان خود دارد. حالا دیگر بازی سازها باید دست به کار شوند و از قدرت این کنسول بهره ببرند تا بهترین بازی های خود را از طریق پلی استیشن ۴ به این ۵.۳ میلیون بازی‌باز عرضه کنند.

مرجع: gsmarena.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *