سرویس پک 1 برای مجموعه آفیس 2013 منتشر شد ( باگ های قبلی رفع شد – تغییرات جزیی اعمال شد )

سرویس پک 1 برای مجموعه آفیس 2013 منتشر شد ( باگ های قبلی رفع شد – تغییرات جزیی اعمال شد )
  • 1392/12/9
  • سهیل دارائی
  • 0

دیری نگذشت که سرانجام مایکروسافت بسته های بروز رسانی سرویس پک 1 را برای عموم کاربران خود منتشر ساخت.گفتنی است که این بسته بروز رسانی جدید مایکروسافت ؛ برنامه های Access, Excel, InfoPath, Lync, OneDrive, OneNote, Outlook, PowerPoint, Publisher و Word را شامل می شود.البته شایان ذکر است که برای Project, Visio و  SharePoint ؛ بسته بروز رسانی جداگانه ای در نظر گرفته شده است.اگر بخواهیم خلاصه وار به سرویس پک 1 نگاهی داشته باشیم باید بگوییم که سعی مایکروسافت بر این بوده است که ؛ باگ ها و ایرادات قبلی را از بین ببرد و البته تغییرات جزئی و ویژگی های جدیدی را نیز اضافه نماید.بارز ترین باگ ها و ایراداتی که به نسخه قبل وارد بود ؛ کیفیت تماس ؛ ارتباطات شنیداری و صوتی و چرخش صفحه نمایش بود که مایکروسافت مدعی شده است آن ها را در بسته بروز رسانی جدید رفع نموده است.

Capture

جالب است بدانید که ؛ سرویس پک 1 با ویندوز 8.1 و اینترنت اکسپلورر 11 تعاملات خوبی را دارد و با آن ها سازگاری بالایی دارد و هیچ مشکلی با گجت های رزولیشن بالا و مولتی تاچ ( چند لمسی ) ندارد.
اگر شما از کاربران حرفه ای برنامه اکسل می باشید برایتان خبر خوبی دارم ! ویژگی های خوب و منحصر به فردی به Power Map آن اضافه شده است.همان طور که در جریانید ؛ Power Map ابزاری دقیق و تصویر سازی 3 بعدی برای نقشه برداری است.از Power Map بیش تر برای نقشه برداری ؛ بررسی و تعامل با داده های جغرافیایی و تمپورال استفاده می شود.اما شایان ذکر است که ؛ این قابلیت تنها مختص به کاربرانی است که مشترک ProPlus آفیس 365 هستند! گفتنی است که اگر شما تا به اکنون ؛  از طریق ویندوز بسته های بروز رسانی را برای مجموعه آفیستان نصب نکرده اید هیچ نگرانی ای نداشته باشید ! چرا که  بسته بروز رسانی تمامی آپدیت ها و رفع نواقص و باگ های قبلی را در دل خود جای داده است.اگر شما در حال حاضر جزو کابران آفیس 365 هستید این بروزرسانی ها به صورت خود کار برای شما فعال خواهد گردید و نیازی به اقدامات شما نیست.در پایان باید اشاره کنم که سرویس پک 1 مجموعه آفیس 2013 از طریق Windows Update در دسترس می باشد.اما اگر شما نصب آفلاین را ترجیح می دهید باید وارد لینک زیر شوید و اقدامات لازم را انجام دهید.

( لینک دریافت بروز رسانی )

» منبع : wpcentral «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *