گوگل تا ۲ هفته دیگر SDK اندروید برای دیوایس های پوشیدنی را عرضه می کند

گوگل تا ۲ هفته دیگر SDK اندروید برای دیوایس های پوشیدنی را عرضه می کند
  • 1392/12/19
  • بهراد جاود
  • 0

روز یکشنبه در فستیوال SXSW در تگزاس، ساندار پیچای اعلام کرد که تا دو هفته دیگر SDK اندروید برای دیوایس های پوشیدنی عرضه خواهد شد. با اینکه طبق شایعات گوگل ساعت مچی هوشمند خودش را که توسط ال جی هم ساخته شده در سال جاری میلادی معرفی می کند، اما گوگل تصمیم دارد که اندروید را برای دیوایس های پوشیدنی به طور آزادانه در اختیار شرکت های سازنده قرار دهد درست مثل همان کاری که با اندروید برای تلفن های هوشمند و تبلت ها انجام می دهد. ارائه این SDK به توسعه دهندگان امکان می دهد نرم افزارهایی برای این نوع از دیوایس ها بسازند که گوگل امید دارد بتوانند مصرف کنندگان دیوایس های پوشیدنی را به این پلتفرم علاقه مند کنند.

Pichai

ساندار پیچای گفته که گوگل قبل از عرضه ساعت هوشمندش این SDK را منتشر می کند تا بتواند زودتر متوجه بازخورد آن شود. پیشبینی می شود که گوگل در تیر ماه سال ۹۳ در کنفرانس I/O از ساعت مچی هوشمند خود پرده برداری کند.

با اینکه ساعت های هوشمند و عینک های هوشمند دو دسته اصلی حال حاضر دیوایس های پوشیدنی هستند، اما پیچای امیدوار است با عرضه این SDK توسعه دهندگان بتوانند روی انواع دیگر دیوایس های پوشیدنی هم کار کنند. او همچنین برای این حرف خود مثال هم زد و به ژاکت های هوشمند اشاره کرد که به چندین حسگر مجهز هستند.

مرجع: phonearena.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *