مدیوم در هفته جاری نرم افزاری برای آیفون عرضه می کند

مدیوم در هفته جاری نرم افزاری برای آیفون عرضه می کند
  • 1392/12/19
  • بهراد جاود
  • 0

اگر به مطالعه علاقه مند هستید، مدیوم قطعا یکی از بهترین منابع برای شماست. مدیوم توسط یکی از موسسین هم بلاگر و هم توییتر یعنی ایوان ویلیامز ساخته شده است. ایده اصلی مدیوم فراهم آوردن جایگاهی است که کاربران بتوانند خیلی راحت داستان هایی که به ذهنشان می رسد را به نوشتار تبدیل کنند، بدون اینکه محدودیتی در فورم و حجم محتوا وجود داشته باشد. در حال حاضر میزان قابل توجهی از مطالب خواندنی باارزش در مدیوم نوشته شده است و اکنون خبر رسیده که به زودی اپ iOS مدیوم هم منتشر خواهد شد.

Medium

البته این نرم افزار قرار نیست برای افرادی که تصمیم به نوشتن در مدیوم دارند فایده ای داشته باشد بلکه فقط این امکان را فراهم می کند که مقالات مدیوم را با این نرم افزار در iOS مطالعه کرد. طراحی ظاهری مدیوم یکی از بزرگترین نقاط قوت این سرویس است چون بدون هیچ گونه مزاحمت های بصری، به کاربر اجازه می دهد با تمرکز کامل مقالات مدیوم را مطالعه کند. حتما نرم افزار iOS مدیوم هم زیبایی بصری خواهد داشت ولی برای اینکه این اپ موفق شود باید ویژگی های خاصی هم داشته باشد.

ما هنوز نمی دانیم این ویژگی های خاص چه هستند ولی امیدواریم این اپ امکاناتی مثل جست و جو بین مقالات و موضوعات، دنبال کردن مجموعه ها و یا حتی ذخیره مطالب برای مطالعه در زمانی دیگر هم داشته باشد. قرار است این نرم افزار تا هفته دیگر منتشر شود پس لازم نیست زیاد انتظار بکشید.

مرجع: phonearena.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *