HTC One M8هنوز نیامده پانصد هزار عدد فروش رفت!

HTC One M8هنوز نیامده پانصد هزار عدد فروش رفت!
  • 1393/2/16
  • سهیل دارائی
  • 11

HTC M8

غول دو چشم برند کره ای اچ تی سی ؛ یعنی اسمارت فون HTC One M8 ؛ با استقبال خوبی از سوی طرفدارانش رو به رو شده است و آمار فروش بی نظری را به خود اختصاص داده است.البته تا به حال هیچ گزارشی از وضعیت فروش اسمارت فون HTC One M8 از سوی برند اچ تی سی رسما اعلام نشده است اما از طریق پایگاه های دیگری ؛ توانسته ایم میزان فروش این غول دو چشم اچ تی سی را به دست آوردیم.یکی از اقداماتی که برند اچ تی سی همانند برند رقیبش ؛ سامسونگ انجام داده است ؛ این است که تمامی اپلیکیشن های اختصای خود را روی گوگل پلی قرار داده است.بدین ترتیب تنها کاربران خودش قادر خواهند بود که به این اپلیکیشن ها دسترس داشته باشند.از عمده ترین مزیت این اقدام اچ تی سی ؛ این است که جهت به روزرسانی برنامه‌های اساسی نیازی به انتظار کشیدن جهت  آپدیت سیستم عامل نمی باشید ! چرا که می توانید مستقیما و بدون هیچ واسطه ای ؛  از گوگل پلی آن‌ ها را به روز نمایید.

Capture

آماری که در سطر های ابتدایی این خبر به آن اشاره داشتم ؛ از روی همین تعداد دانلود ها به صورت تخمینی به دست امده است.در جمعه ای که سپری شد ؛ لیست اپلیکیشن های دانلود شده ؛ آماری بین 100هزار تا 500هزار دانلود  به خود می دید.حال امروز همین تعداد ؛ بین 500 هزار تا 1میلیون قرار گرفته است ! با گرفتن یک میانگین ساده ؛ می توان استناد کرد که بیش از 500هزار اسمارت فون فعال HTC One M8 در بازار موجود می باشد.آیا به نظر شما این غول دو چشم اچ تی سی ؛ می تواند این برند را از مشکلات اقتصادی ای که گریبان گیر آن ها شده است رها سازد ؟!

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 11 دیدگاه
  1. یه بار اچ تی سی خریدم! دیگه این اشتباه رو تکرار نمی کنم!!!!!!!
    بدون دلیل و بی بهونه یهو خراب شد!!!!
    طوری که دیگه درست نشد!

    1. بابا معلوم نیست چی خریدی و چیکار کردی! الکی یک برند رو با این حرفت خراب نکن!!
      من هم ۳ ساله یک مدلی از اچ تی سی دارم و یه بار هم خراب نشد!!! صد بار هم از دستم افتاد… پرتش هم میکنم این طرف و اون طرف…. هیچچچ محافظی هم براش نزاشتم و برای هیچ گوشیم نزاشتم و نمیزارم چون بدم میاد….
      حالا اینکه گوشی شما جی بود و چیکار کردی و چرا درست نشد الله اعلم!!! و اینکه ایا واقعااا قابل درست شدن نبود!!!؟؟ یا اینکه تعمیرکار سرت کلاه گذاشت!!!

  2. منم تجربه خوبی از HTC ندارم متاسفانه . الان هم دارمش ۸S هست اما زیاد راضی نیستم

  3. در ضمن این گوشی فوق العادستتتت. ایشالااااااااا که هرچه زودتر بتونممم بخرمش

  4. من اخيرا htc one خريدم ولي هنوز استفاده از بسياري از ابليكيسن هاش رو بلد نيستم

    1. مبارکت باشه. ولی حیف است که یاد نداشته باشی. توی نت همه چی هست. بزن پیدا میکنی. و تازه از روی خود همون گوشی یه خورده باهاش کار کنی خودت متوجه میشی.

    1. الان توی بندرعباس به قیمت دومیلیون و صدهزار تومان داره ب فروش میره…

    2. ارههه خیلی وقته دارن میفروشن. توی سایتها که از اولیل اردیبهشت بوده و تقریبا الان تمام سایتهای که اینترنتی موبایل میفروشن دارنش. مثل ال دیجیتال، دیجی کالا، و … .
      توی موبایل فروشی هم شهرهای بزرگتر که توی خیلی از موبایل فروشیهاشون الان هست. من خودم دیروز خیلی از موبایل فروشی ها قیمت گرفتم. معمولا بدون گارانتیش ۱۶ گیگ الان ۲۲۰۰ هست حدودا. با گارانتی هم حدود ۲۴۰۰.

  5. والا کجای این گوش کره ای هستش…تایوان….بعدش من بهترین گوشی که داشتم HTC one بود که لقب بهترین گوشی جهان در سال 2013 رو بخودش اختصاص داد…حالا هم منتظرم m8 قیمتش بیاد پایین تر تا بخرمش….خوبه اچ تی سی مثل سامسونگ نیست ک هروقت يه ابدیت جدید واسش بیاد گوشی یه مشکلی پیدا میکنه….

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *