بروزرسانی اپلیکیشن Gmail اندروید چه تغییراتی در پی داشته است؟

بروزرسانی اپلیکیشن Gmail اندروید چه تغییراتی در پی داشته است؟
  • 1393/4/20
  • سهیل دارائی
  • 0

همان طور که می دانید اخیرا اپلیکشن اندرویدی سرویس جی میل گوگل، با بروز رسانی جدیدی رو یه رو گشته است.شاید جالب باشد که بدانید در این بروز رسانی جدید چه تغییراتی در این اپلیکیشن اعمال گشته است.

یکی از مهمترین تغییراتی که پس از این بروز رسانی با آن مواجه هستیم، اضافه شدن آپشن “Insert from Drive” می باشد.شما به یاری این آپشن، قادر خواهید بود تا از طریق منوی کشویی ایجاد شده در متن ها، اقدام به جستجو و یا انتخاب فایل مورد نظرتان کنید.

Insert-From-Drive

پیش از این بروز رسانی شما جهت اَتَچ (پیوست) کردن فایل های مورد نیازتان از درایو، باید دست به دامان اپلیکیشن های رابط می شدید که با اپلیکیشن Gmail سازگاری می داشت.اما به لطف این بروز رسانی جدید، دیگر چنین مشکلی نخواهید داشت و عمل پیوست فایل ها به سادگی ممکن شده است.

گفتنی است که علاوه بر آن چه تا به حال ذکر شد، زین پس تنظیمات فایل مستقیما از همان داخل سرویس گیرنده ایمیل قابل دسترسی می باشد و ما شاهد سرعت و کارایی بیشترِ تغییرات امنیتی، پیش از ارسال ایمیل خواهیم بود.

جالب است بدانید که حتی انتخاب محل دریافت فایل ها نیز در این بروز رسانی جدید اضافه شده است و شما منتاسب با نیاز خود، می توانید دستور دهید تا فایل های پیوست شده به جای دریافت، راهی درایو دلخواه شما شوند!

از دیگر تغییرات اعمال شده در این بروز رسانی می توان به، بهبود ویژگی های بصری، افزایش سرعت و بهینه سازی واکنش پذیری تکمیل خودکار (autocompletion) برای فیلدهای To ،Cc ،Bcc اشاره داشت.همچنین بهبود در پشتیبانی از تایپ نوشتاری راست به چپ یا همان “RTL” نیز از دیگر تغییرات حاصل شده است.

» لینک دریافت آخرین نسخه اپلیکشن اندرویدی سرویس جی میل گوگل

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *