گوگل، جانِ تازه ای به پلی استور می بخشد

گوگل، جانِ تازه ای به پلی استور می بخشد
  • 1393/4/23
  • سهیل دارائی
  • 0

حتما برای یک بار هم که شده گذرتان به فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) افتاده است.بسیاری از کاربران بر این باورند که فروشگاه گوگل پلی در حال حاضر شامل اپلیکیشن ها و بازی های اندرویدی بسیاری است و از این حیث مرجع کاملی به شمار می رود و کارایی آن قابل قبول است، اما سولی که مطرح می شود این است که آیا طراحی آن نیز قابل قبول است؟!

زمزمه هایی شنیده می شود که گوگل قصد دارد تا جانِ تازه ای به طراحی فروشگاه گوگل پلی ببخشد! حال باید دید که تغییرات جدید اعمال شده در فروشگاه گوگل پلی تنها به طراحی ظاهری آن ختم می شود و یا عملکرد آن را نیز با تغییراتی مواجه خواهد کرد.

google-play-store-2014-redesign-leak

جالب است بدانید که پایگاه اینترنتی “Android Police”، اخیرا دست به انتشار چند اسکرین شات از طراحی جدید فروشگاه گوگل پلی زده است.در اسکرین شات های قرارداده شده به خوبی می توان رد پای طراحی متریال (Material Design) را در ظاهر جدید این فروشگاه مشاهده کرد.

گفتنی است که طرح فعلی زیباسازی فروشگاه گوگل پلی تا به این جای کار به اتمام نرسیده است و به نظر می رسد گوگل قصد اضافه کردن چند آپشن جدید به فروشگاهش دارد.

می توان نتیجه گرفت که زیباسازی این فروشگاه با توجه به رفع ایرادات قبلی، اضافه شدن آپشن های جدید و شاید تغییر در نحوه عملکرد، زمان بَر خواهد بود، چرا که تا به حال هیچ تاریخ دقیقی جهت اتمام کار درج نگشته است.

» منبع : engadget «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *