Galaxy S4 Zoom سامسونگ نیز کیت کتی می شود!

Galaxy S4 Zoom سامسونگ نیز کیت کتی می شود!
  • 1393/4/25
  • سهیل دارائی
  • 0

حتما Galaxy S4 Zoom را می شناسید! محصولی که از آن می توان به عنوان ترکیب دوربین و اسمارت فون یاد کرد و به آن واژه “کمرا فون” را اطلاق نمود.سامسونگ به تازگی خبر از محیا شدن آپدیت سیستم عامل این کمرا فون به اندروید 4.4.2 کیت کت داده است.

Samsung

این بسته به روز رسانی جدید، “C101XXUBNF4” نام دارد.گفته شده است که علاوه بر ویژگی های یاد شده موجود در سیستم عامل اندروید کیت کت، این بروز رسانی دارای ویژگی هایی چون بهبود در عملکرد سیستم عامل و تغییرات ریز بصری همانند وجود نوار وضعیت شفاف، وجود آیکون های سفید و سایر ویژگی های اضافه شده است.

Samsung

جالب است بدانید در این بروز رسانی، دو ویژگی لاک اسکرین جدید و پرینت بی سیم نیز به چشم می خورد.

حال به لطف این بروز رسانی از دیدگاه نرام افزاری هم که شده، می توان Galaxy S4 Zoom را با جانشینش، یعنی Galaxy K zoom همتراز بپنداریم! البته این نکته را باید متذکر شویم که تا به حال هیچ اطلاعاتی پیرامون اضافه شدن ویژگی های برجسته دوربین Galaxy K zoom به Galaxy S4 Zoom به دست نیامده است.

Samsung

شایان ذکر است که عرضه این بروز رسانی در برخی از مناطق جهان همانند کشور روسیه شروع شده است و کم کم در دیگر نقاط جهان نیز فراگیر خواهد شد.جهت اطلاع از آخرین وضعیت دریافت این بسته های بروز رسانی، مسیر زیر را چک نمایید :

Settings > About device > Software update

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *