تبلتی ساخت انویدیا! تصویری از Shield Tablet فاش شد!

تبلتی ساخت انویدیا! تصویری از Shield Tablet فاش شد!
  • 1393/4/27
  • شهریار علی اصغر خانی
  • 1

گویا دومین تبلت اندرویدی کمپانی Nvidia، ظاهرا با نام تجاری”Shield Tablet”  آماده معرفی رسمی می باشد، حداقل eavaleaks@ با توجه به اخبار مربوط به Nvidia shield Tablet این گونه برداشت کرده است.

Shield Tablet

جالب است بدانید که این تبلت جدید، نام خود را از کنسول دستی shield که در سال 2013 عرضه شده بود قرض گرفته است! گمانه زنی ها بر این است که انویدیا در این تبلت از پردازنده جدید و قدرتمند Tegra K1 استفاده کند، که به نظر انتخاب عاقلانه ای به حساب می آید.

این تبلت از بعد طراحی شباهت زیادی به تبلت دیگر این کمپانی یعنی Nvidia Tegra Note 7 که در سال گذشته عرضه شد دارد چرا که قرارگیری اسپیکر های استریو در هر دو طرف صفحه نمایش همانند تبلت Nvidia Tegra Note 7 می باشد.

گفته می شود Shield Tablet مجهز به نمایش گری 7.9 اینچی است و از کیفیت تصویر 2048 در 1536 پیکسل پشتیبانی می کند، اما منابع موثق تا به حال این خبر را تایید نکرده اند.سیستم عامل اندروید 4.4 کیت کت نیز می تواند از ویژگی های احتمالی نزدیک به واقعیت دیگر این تبلت باشد، اما ویژگی های دیگر در هاله ای از ابهام قرار دارند.

از آنجا که Tegra Note 7 در بازار های مختلف در سراسر جهان با نام های مختلف عرضه شد، ما انتظار داریم Shield Tablet نیز در سطح جهانی در دسترس باشد، اما برای اطمینان در مورد این موضوع فقط باید منتظر رونمایی رسمی Nvidia از این تبلت باشیم.

[ منبع : phonearena ]

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *