آموزش بلاک کردن ایمیل‌های اسپم در جی‌میل (کروم)

آموزش بلاک کردن ایمیل‌های اسپم در جی‌میل (کروم)
  • 1393/4/29
  • پرهام مارزلو
  • 1

اسپم یکی از مشکلات بزرگ کاربران اینترنت است؛ به خصوص کسانی که از خدمات ایمیل خود بیشتر استفاده می‌کنند. روزانه ممکن است ده‌ها و یا صدها ایمیل اسپم دریافت کنیم که واقعا این موضوع روی اعصاب کاربران است. در حالی که جی‌میل در اسپم کردن این ایمیل‌های بی‌فایده به خوبی کار می‌کند اما باز هم مجبوریم هر روز پوشه‌ی اسپم را خالی کنیم. حتی گاهی وقت‌ها این ایمیل‌ها به صندوق ورودی نیز می‌روند.

برای من به شخصه تا قبل استفاده از برنامه‌ی Block Sender هیچ روشی برای بلاک کردن همیشگی این ایمیل‌ها کارساز نبوده است. Block Sender یک افزونه‌ی قدرتمند برای مرورگر کروم است که به کاربران کمک می‌کند از شر این ایمیل‌ها خلاص شوند. این برنامه کم حجم به شما کمک می‌کند تا با تنها یک کلیک ساده ٬ دیگر از ایمیل اسپم راحت شوید. نسخه‌ی رایگان این برنامه به شما اجازه می‌دهد 10 دامنه ٬ ارسال‌کننده و یا موضوع را برای همیشه بلاک کنید.

Block-Sender_Messageاین افزونه به سادگی و در عرض چند دقیقه بر روی مرورگر نصب می‌شود و در صفحه‌ی جی‌میل شما گزینه‌های جدیدی را اضافه می‌کند. همچنین به کاربران اجازه‌ی دسترسی به بلک لیست خود را در صفحه‌ای جداگانه می‌دهد. با نصب برنامه گزینه‌ی Block در کنار دکمه‌ی آرشیو (مطابق شکل بالا) قرار می‌گیرد و به کمک آن می‌توانید به سرعت ارسال‌کننده‌ی آن و یا دامنه‌اش را مسدود کنید.

همچنین به کمک برنامه قادر به مسدود کردن ایمیل‌هایی که در آن‌ها کلمه‌ی خاصی قرار دارد ٬ هستید و در صورتی که بخواهید کسی را از لیست سیاه خود در بیاورید کافیست بر روی گزینه Unblock کلیک کنید. پس از انتخاب گزینه‌ی Block ٬ برنامه پیامی را برای تایید ادامه‌ی عملیات مسدود کردن نمایش می‌دهد و باید گزینه‌ی بله را انتخاب کنید.

Block-Sender_Confirmبرنامه دارای بخش تنظیمات نیز می‌باشد که از آنجا می‌توانید تغییراتی را بر روند کاری آن اعمال کنید. مثلا می‌توانید تعیین کنید که دکمه‌ی بلاک ٬ ارسال‌کننده‌ی ایمیل را مسدود کند یا دامنه‌ی آن را و یا موضوع مربوطه.همچنین می‌توانید محل تجمع این ایمیل‌ها را نیز تعیین کنید ( در سطل آشغال و یا پوشه آرشیو). با انتخاب گزینه‌ی Blocked List ٬ تمام کسانی که توسط برنامه مسدود شده‌اند قابل دسترسی می‌باشند.

Block-Sender_Optionsهمانطور که گفتیم ٬ برنامه به صورت رایگان اجازه می‌دهد تا 10 مورد مختلف را مسدود کنید و برای این که بتوانید از تعداد بیشتری استفاده کنید باید مبلغی را بپردازید. برای دریافت برنامه از سایت سازنده به لینک زیر مراجعه کنید.

دریافت برنامه از سایت سازنده

 

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. بازتاب: آموزش بلاک کردن ایمیل‌های اسپم در جی‌میل (کروم) | گروه نرم افزاری پرشین

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *