چهارمین نسخه بتا از iOS 8 هم اکنون در اختیار توسعه دهندگان!

چهارمین نسخه بتا از iOS 8 هم اکنون در اختیار توسعه دهندگان!
  • 1393/4/31
  • شهریار علی اصغر خانی
  • 0

چهارمین نسخه آزمایشی iOS 8 اکنون آماده است تا توسعه دهندگانی که قصد دارند اپلیکیشن های خود را روی این سیستم عامل عرضه کنند با آن آشنایی های لازم را پیدا کنند. حدود دو هفته پس از این که سومین نسخه بتا iOS 8 روشنایی روز را دید پای نسخه چهارم به میان آمد و با خود پیشرفت های کوچک بسیاری را آورده است!

gsmarena_001

اگر شما هم اکنون سومین نسخه بتا iOS 8 را روی آیفون یا آیپد خود نصب دارید، می توانید به راحتی آن را آپدیت کنید. برای این کار با کمک گرفتن از بخش iOS Developer Center این نسخه آزمایشی را دانلود کنید.

طراحی محیط ها در iOS 8 جدید زیباتر از قبل گشته و Control Center نیز مجددا طراحی گشته است، در بخش تنظیمات بخشی جدید به نام Display & Brightness اضافه گشته است که از بخش تنظیم تصویر پس زمینه جدا گشته است و آیکون Home Data نیز در بخش حریم خصوصی (privacy) اضافه شده است.

اپلیکیشن پیش فرض Bug Reporter که در نسخه های بتای قبلی وجود داشت حذف شد و قابلیت های جدیدی برای بخش Handoff اضافه شده است، بخش پیام رسانی در تنظیمات نیز بهبود یافته است و شامل مخاطبین نیز می شود، همچنین آیکون های مربوط به بوک مارک ها در مرورگر سافاری نیز دست خوش تغییر شده اند.

اما شاید بزرگترین تغییر در این نسخه بتا، مربوط به اپلیکیشن Tips باشد. اپلیکیشن Tips راهنمایی ها و آموزش هایی هفتگی در خصوص استفاده از iOS به شما می دهد، این آموزش ها شامل مواردی چون فرستادن پیام صوتی، استفاده از دستیار صوتی اپل یا همان سیری (Siri) و موارد دیگر می باشد.

این اپلیکیشن پیش فرض قابل حذف نمی باشد ولی ممکن است روزی به کارتان بیاید، خصوصا کسانی که کار با iOS را تازه شروع کرده اند.

[ منبع : gsmarena ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *