تصاویر گلکسی آلفای سامسونگ با صفحه نمایش 4.7 اینچی لو رفت!

تصاویر گلکسی آلفای سامسونگ با صفحه نمایش 4.7 اینچی لو رفت!
  • 1393/5/2
  • بهراد جاود
  • 0

با تصاویری که از گلکسی آلفا لو رفته است توجه خیلی‌ها به این دیوایس جلب شده است! آنچه در مورد آلفا می‌دانیم این است که مثل آیفون چارچوبی آهنین دارد و قاب پشتی‌اش پلاستیکی است. علاوه بر این انتظار می‌رود که گلکسی آلفا دارای صفحه نمایش AMOLED به اندازه 4.7 اینچ باشد و از جدیدترین چیپ‌ست Exynos با پشتیبانی از LTE نیرو بگیرد.

حالا می‌توانیم تصویری از گلکسی آلفا (SM-G850) به شما نشان دهیم، تصاویری که در آن حتی می‌توان آلفا را در کنار گلکسی اس 5 دید و این دو را مقایسه کرد. همان‌طور که مشخص است گلکسی آلفا مشخصا کوچک‌تر است، همان پوشش پشتی چرمی با طرح نقطه‌ای را دارد و سنسور ضربان قلب هم در کنار دوربین‌ش گنجانده شده است.

Galaxy Alpha

مرجعی که این عکس‌ها را منتشر کرده صفحه نمایش 4.7 اینچی، چیپ‌ست Exynos با پشتیبانی از LTE، حسگر اثر انگشت در جلوی دیوایس و حسگر ضربان قلب در پشت دیوایس را تایید کرده است. این مرجع همچنین عنوان کرده که آلفا با یک حافظه داخلی 32 گیگابایتی غیر قابل افزایش عرضه می‌شود و دارای درگاه نانو سیم است.

Galaxy Alpha

پس با توجه به تصاویر و اطلاعاتی که از گلکسی آلفا منتشر شده به نظر می‌رسد که آلفا در حال آماده شدن برای رقابت با آیفون 6 است. استفاده از آهن در ساخت یک دیوایس چیزی نیست که سامسونگ به آن عادت داشته باشد اما شاید آلفا، سامسونگ را با این نوع طراحی آشتی بدهد و کاری کند که دیوایس‌های آینده سامسونگ لباس آهنین بپوشند.

Galaxy Alpha

باید به این نکته هم توجه کرد که تصاویری که امروز از آلفا به بیرون درز کرده در مقایسه با عکس‌های فاش شده قدیمی این دیوایس تفاوت‌های زیادی دارند، پس ممکن است تصاویر جدید اصلا ربطی به گلکسی آلفا نداشته باشند. شاید آنچه در این عکس‌ها می‌بینیم گلکسی S5 Neo است، دیوایسی که شایعه شده به زودی منتشر می‌شود.

Galaxy Alpha

قبلا هم گزارشی داشتیم مبنی بر اینکه سامسونگ احتمالا گلکسی آلفا را به دلیل مشکلات فنی در مراحل تولید به تعداد محدود تولید کند. بنابراین شاید سامسونگ نتواند گلکسی آلفا را برای رقابت با آیفون 6 در سطح جهانی آماده کند.

مرجع: GSMArena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *