Google Play هم به جنگ کودکان غزه می رود؟!

Google Play هم به جنگ کودکان غزه می رود؟!
  • 1393/5/14
  • سهیل دارائی
  • 0

در شرایطی که هر روز اوضاع در غزه بدتر از قبل می شود و تمامی انسان های جهان (به غیر از سلاطین جهانی!) به دنبال کمک و همدردی با کودکان و مردم بی دفاع غزه هستند، گویا گوگل رویکرد دیگری را در راس کار خود قرار داده است و بر عکس موج مردمی حاکم حرکت می کند!

تظاهرات گسترده علیه رژیم غاصب اسراییل در جای جای جهان به چشم می خورد و موج نفرت جهانی از اسراییل ادامه دارد.انتظار می رفت که در این شرایط پیش آمده، گوگل نیز به همدردی با کودکان غزه بپردازد اما عملکرد “Google Play” به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

bomb_gaza

ماجرا از این قرار است که به تازگی Google Play، بازی هایی چون “Bomb Gaza”، “Gaza Assault” و “Whack the Hamas” را برای دانلود قرار داده است که مضمونی پیرامون جنگ غزه دارند.

اعتراض ها به این اقدام عجیب گوگل پلی آن قدر دامنه دار شد که حتی Chris Doyle، مدیر کنسولگری عربستان-بریتانیا در دیلی تلگراف نیز به انتقاد از آن ها پرداخت و از آن ها تحت عنوان بازی هایی بسیار بسیار ضعیف یاد کرد.

وی در بیانیه تندی، گوگل پلی را مورد حمله قرار داد و اذعان داشت که این دست بازی ها تنها هدفشان توجیه حملات اسراییل به مردم غزه است و سعی در خوب جلوه دادن حملات اسراییل دارد.وی حتی مدعی شد که وجود این بازی ها می تواند استاندارد های اخلاقی گوگل را نیز به شدت زیر سوال ببرد.

در انتها شایان ذکر است که طبق اخبار به دست آمده، بازی “Bomb Gaza” توسط Google Play حذف گشته است اما متاسفانه دو بازی دیگر یاد شده همچنان به حیات خود در این پایگاه ادامه می دهند.

» منبع : vg247 «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *