خبر بد برای طرفداران Assassin’s Creed: Unity! عرضه این بازی به تاخیر خورد!

خبر بد برای طرفداران Assassin’s Creed: Unity! عرضه این بازی به تاخیر خورد!
  • 1393/6/7
  • سهیل دارائی
  • 0

اگر از طرفداران بازی Assassin’s Creed باشید حتما می دانید که نسخه جدید این بازی قرار بود تا یک ماه و 29 روز آینده رسما منتشر گردد. یوبی سافت پیش تر خبر از تاریخ 28 اکتبر میلادی (مصادف با ششم آبان ماه) برای انتشار Assassin’s Creed: Unity  داده بود اما حالا به نظر می رسد عرضه این بازی با تاخیر رو به رو شده است.

ACU-Delayed-Nov

در تازه ترین گزارشات منتشر شده یوبی سافت پیرامون این بازی محبوب، عرضه رسمی آن به تاریخ 11 نوامبر (بیستم آبان ماه) برای بازار امریکای شمالی و در 13 نوامبر برای بازار اروپا، موکول شده است و این جمله بدین معناست که گیمرها باید تا  2 ماه و 13 روز دیگر نیز انتظار بکشند.

جالب است بدانید که یوبی سافت در مطلبی منتشر شده در وبلاگ رسمی خود به توضیح این تاخیر پرداخت. یوبی سافت مدعی شده است که بازی Assassin’s Creed: Unity، یک بازی برای نسل بعدی است و نیاز به صرف کار و آموزش بیشتری روی آن است که روند تولید آن را به تاخیر می اندازد. تعیین کردن زمان پایان یک پروزه همیشه کاری سخت است و نمی توان به طور دقیق پیش بینی نمود که زمان اتمام توسعه یک بازی چه زمانی خواهد بود. البته یوبی سافت اشاره داشته است که درحال توسعه و تکمیل بخش های آخر این بازی می باشد.

در ادامه این مطلب، یوبی سافت به موضوع جالبی اشاره کرده است! آن ها مدعی شده اند که تنها در ظرف مدت 2 هفته دیگر، تیم توسعه Assassin’s Creed: Unity، جزئیات این بازی را با تمرکزی بسیار بالا تکمیل خواهد کرد و نتیجه کار یک بازی متفاوت خواهد شد، یوبی سافت از عبارت “big difference” (تفاوت بزرگ) یاد کرده است.

» منبع : gematsu «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *