گویا اپ؛ مدیریت یادداشت‌های خود در Narrate (اندروید)

گویا اپ؛ مدیریت یادداشت‌های خود در Narrate (اندروید)
  • 1393/6/22
  • پرهام مارزلو
  • 0

Narrate یکی از مهمترین ابزارهایی است که کاربران باید از آن در تلفن‌های هوشمند خود استفاده کنند. این برنامه در زمینه‌ی یادداشت برداری بوده که در ادامه به معرفی و بررسی آن خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

d8ec6e16c99b3b02ee0909a0879b121cبا ارائه نسخه‌ی آزمایشی نسخه‌ی پنجم سیستم‌عامل اندروید، بسیاری از توسعه‌دهندگان به ساخت اپلیکیشن‌هایی با طراحی متناسب با این سیستم‌عامل پرداختند. از جمله این اپلیکیشن‌های جدید، Narrate را می‌توان نام برد. این برنامه به کاربران امکان یادداشت متن‌ها مختلف را داده و همچنین یک تقویم کامل را نیز در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. همچنین امکان اتصال برنامه به سیستم‌هایی همچون دراپ‌باکس و Day One نیز وجود دارد؛ البته در نسخه‌ی غیر رایگان برنامه.

برنامه امکان دیکته کردن کلی متن و یا تایپ‌ آن را به کاربران می‌دهد. تاریخ نوشته شدن مطالب به صورت خودکار بر روی آنان قرا می‌گیرند، ضمن اینکه امکان قرار دادن تگ‌های مورد نظرتان در آینده نیز وجود دارد. تگ‌های مکان نوشته شدن مطلب نیز در نسخه‌های بعدی برنامه اضافه خواهند شد.

Narrate-noteدر صفحه هوم اسکرین برنامه، یک آیکون برای اضافه کردن اولین یادداشت قرار گرفته است. هر یادداشت شما متناسب با محتوی مربوطه نام‌گذاری خواهد شد؛ در واقع قسمتی از یادداشت نمایان خواهد بود. برای دیکته کردن متن کافیست دکمه‌ی میکروفون در کیبورد خود را انتخاب کرده و شروع به صحبت نمایید. امکان توقف در بین صحبت‌هایتان نیز وجود دارد.

همانطور که گفتیم، زمان و تاریخ هر نوشته به صورت اتوماتیک بر روی ان درج می‌شود ولی می‌توانید آن‌ها را در آینده ویرایش نمایید. یادداشت‌ها متناسب با تاریخ نوشته شدن مرتب می‌شوند. علاوه بر این، می‌توانید برخی از آن‌ها را به لیست مورد علاقه‌های خود (Favorites) اضافه نمایید.

Narrate-notesاپلیکیشن Narrates دارای یک تقویم اختصاصی بوده و به کاربران اجازه می‌دهد یادداشت‌های خود را در روز و جتی زمان مورد نظرشان ذخیره نمایند و یادآورهایی را تنظیم کنند. تقویم برنامه برای بررسی کارهای روزانه بسیار مناسب بوده و از طراحی مدرن و زیبایی استفاده کرده است. در پایین هر ماه، تمامی یادداشت‌های مربوط به آن لیست شده‌اند.

Narrate-calدر حین بررسی این برنامه بر روی گلکسی نکسوس، مشکل و کمبود خاصی نظرمان را جلب نکرد؛ البته این برنامه برای نوشتن خاطرات و متون طولانی آنچنان جالب به نظر نمی‌رسد. البته برخلاف دیگر اپلیکیشن‌های یادداشت برداری، Narrates تنها در نسخه‌ی غیر رایگان خود امکان اتصال به سرویس‌هایی نظیر دراپ باکس را به کاربران خود می‌دهد.

برای دریافت برنامه می‌توانید از لینک فروشگاه گوگل پلی استفاده کنید. همچنین می‌توانید از لینک دریافت غیر مستقیم با حجم حدودا ۴ مگابایت استفاده نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *