تبلت ویندوز 8 Notion Ink Cain عرضه شد

تبلت ویندوز 8 Notion Ink Cain عرضه شد
  • 1393/6/30
  • مبين
  • 0

Notion-Ink-Cain1

 

این هفته یک تبلت جدید با سیستم عامل ویندوز 8 در هند توسط Notion Ink معرفی شد که به Cain مشهور می باشد که دارای صفحه نمایش 10.1 اینچی IPS است.

تاچ اسکرین یا صفحه لمسی این تبلت LED Backlit نیز می باشد. قدرت این تبلت ویندوزی توسط پردازنده چهار هسته ای 1.83 GHz اینتل و رم 2GB DDR3 تامین می شود همچنین حافظه داخلی آن 32 گیگابایت نیز می باشد.

از دیگر ویژگی های این تبلت می توان به دوربین دو مگاپیکسلی جلویی برای مکالمه های تصویری و تصویر برداری سلفی و دوربین با کیفیت دو مگاپیکسلی در عقب اشاره کرد. همچنین از  بلوتوث 4.0، 3G و اتصال وایرلس پشتیبانی می کند و سیستم عامل ویندوز 8.1 مایکروسافت در حال حاضر روی آن اجرا می شود.

وزن تبلت 8 Notion Ink Cain تنها 650 گرم است، که گفته شده است یک کیف دستی به همراه آن عرضه می شود همچنین برای چک کردن ایمیل و جستجو در اینترنت بسیار مناسب است.

Notion-Ink-Cain2

 

پورت های این تبلت شامل USB 3.0 و mini HDM که متاسفانه چیزی درباره تعداد پورت های آن نوشته نشده است. قیمت این دستگاه ویندوزی 19990 روپیه هند است و اکنون در دسترس قرار گرفته است اما متاسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی درباره عرضه جهانی این تبلت منتشر نشده است.

WP Central

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *