سه تبلت ویندوزی دیگر از HP معرفی شد

سه تبلت ویندوزی دیگر از HP معرفی شد
  • 1393/11/1
  • مجتبی
  • 0

امروز شرکت HP علاوه بر معرفی تبلت های اندروید جدید خود که در گویا آی تی برایتان خبر آن را منتشر کردیم، دو تبلت ویندوزی دیگر را هم معرفی نمود که قابلیت تبدیل شدن به لپ تاپ را دارند. انتظار می رود این دو محصول هیبریدی از امروز برای خرید در دسترس باشند.

دستگاه اول Pro Tablet 10 EE نام دارد که شما می توانید تصویر آن را در بالای این مطلب ببینید. این محصول سیستم عامل ویندوز را اجرا می کند که می توان گفت مدل ویندوزی تبلت اندرویدی Pro Slate 10 است.

همانطور که مشاهده می کنید، این محصول از قلم استایلوس پشتیبانی میکند. صفحه نمایش لمسی آن ۱۰/۱ اینچی بوده که رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل را ارائه می کند. حافظه رم پردازشی تبلت مورد بحث یک گیگابایت بوده و پردازنده مرکزی آن Intel Atom است که ۱/۳۳ گیگاهرتز قدرت دارد. همچنین Pro Tablet 10 EE یک اسلات مخصوص برای قرار گرفتن قلم استایلوس دارد که البته این قلم را باید باید جداگانه تهیه کنید. دانش آموزان و دانش جویان می توانند از این محصول بیشترین استفاده را ببرند زیرا این دستگاه برای این افراد ۲۲۹ دلار است در حالیکه سایرین باید برای خرید آن ۳۴۹ دلار بپردازند.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی باشید.

gsmarena_00۳

و اما یک تبلت دیگر با نام Pro Tablet 408 هم معرفی شده که در بالا می توانید تصویرش را ببینید. این دستگاه صفحه نمایشی ۸ اینچی دارد که رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل را ارائه می کند که نسبت به مدل بزرگتر که در بالا معرفی شد، کیفیت تصویری قطعا بالاتری دارد. اما چیپ بکار رفته در این محصول نیز مانند دستگاه قبلی است ولی با این تفاوت که در این مدل از ۲ گیگابایت حافظه رم پردازشی استفاده شده. همچنین فضای داخلی ذخیره سازی این محصول ۳۲ گیگابایت بوده و با فیمت ۲۹۹ دلار قابل خرید است.

gsmarena_003

در ناهیت HP تبلت تبدیل شونده Elite x2 1011 که هم به عنوان تبلت و هم به عنوان لپ تاب می توانید از آن بهره ببرید را معرفی نمود. صفحه نمایش این دستگاه ۱۱/۶ اینچ است و شما قادر هستید یکی از رزولوشن های ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل یا ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را انتخاب نمایید. همچنین امکان انتخاب مدل های مختلف پردازنده وجود دارد که باید از بین سری Intel Core M یکی را برگزینید. پردازنده های این سری قدرتی بین ۸۰۰ مگاهرتز تا ۱/۲ گیگاهرتز را دارند. در مدل پایه شما ۴ گیگابایت رم پردازشی خواهید داشت و ۱۲۸ گیگابایت هم فضای ذخیره سازی داخلی در اختیارتان است. همچنین داک صفحه کلید همراه با این محصول بوده و نیازی به خرید جداگانه آن نخواهید داشت. اگرچه قیمت Elite x2 1011 هم اکنون ۸۹۹ دلار است اما انتظار می رود در ماه های آینده شاهد کاهش این قیمت باشیم.

[منبع: GsmArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *