بازی دونده The Maze Runner v1.7.1 نسخه اندروید + دانلود

بازی دونده The Maze Runner v1.7.1 نسخه اندروید + دانلود
  • 1393/10/3
  • نادر عظیمی
  • 1

این بار قصد داریم یکی از بهترین بازی های گرافیکی به نام دونده را که تحت سیتم عامل اندروید می باشد به شما کاربر عزیز معرفی کنیم.دراین بازی فوق العاده و پر از هیجان باید از تعدادی پیچ و خم جاده عبور کرده و به سلامت به مقصد نهایی تعیین شده برسید.

f-4907-67b1a89f60

در طول این مسیر با یک جاده پر از اسرار روبرو خواهید شد که در طول بازی باید سعی کنید بدون وارد شدن صدمه ای از موانع موجود عبور کرده و به سلامت به اهداف تعیین شده برسید. بازیکن برای زنده ماندن باید تمامی تلاش و مهارت خود را برای عبور از موانعی مانند سنگ های غول آسایی که از آسمان فرو می آیند و یا وجود  چاله های عمیق به کار گیرد، تا با سرعت زیادی بتواند از موانع و پیچ و خم های موجود گذر کرده و قبل از اینکه دریچه ها بسته شوند به انتهای جاده برسد.

f-1453-a98ac12dc3

5-Copy15

این بازی گرافیکی فوق العاده زیبا و جذاب دارد که کاربران می توانند یکی از بهترین بازی های دونده را با گرافیکی فوق العاده تجربه کنند. از ویژگی های این بازی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– کنترل آسان و هوشمند برای دویدن، لیز خوردن و پریدن

– انتخاب دونده مورد علاقه

– وارد شدن دونده به پیچ و خم های جاده و پیدا کردن سر نخ های موجود در بازی

– باز کردن سطوح جدید در بازی

گویا آی تی به طرفداران خوش ذوق بازی ها پیشنهاد می کند این بازی را به هیچ وجه از دست ندهند و از همین جا دانلود کرده و شروع به بازی کنند:

noskhe-android-w20

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *