Toshiba قرار است در خارج از ژاپن کارخانه تولید تراشه احداث کند

Toshiba قرار است در خارج از ژاپن کارخانه تولید تراشه احداث کند
  • 1393/10/8
  • نادر عظیمی
  • 2

شرکت ژاپنی توشیبا قصد دارد کارخانه ای جدیدی جهت تولید تراشه تاسیس کند. این شرکت قصد ندارد کارخانه را در ژاپن تاسیس کند بلکه می خواهد در خارج از ژاپن به تاسیس کارخانه جدیدش بپردازد.

به گزارش رویترز آقای Hisao Tanaka مدیرعامل توشیبا اخیرا اعلام کرد آنها برای سال مالی آینده به ساخت و ساز شرکت های جدیدی خواهند پرداخت و به این معنی است که کارخانه تولید تراشه در ماه آوریل احداثش آغاز خواهد شد. به گفته این مدیر ارشد توشیبا ، کمپانی توشیبا گزینه هایی برای احداث کارخانه ای در خارج از ژاپن در نظر دارد.

آقای Tanaka از همچنین بیان کرد:“دو شرکت سامسونگ و SK Hynix در حال حاضر کارخانه ای در چین دارند.”زمانی که یکی از خبرنگاران از وی درباره امکان احداث کارخانه ای توسط توشیبا در چین وجود دارد پرسید ایشان پاسخ دادند:“سامسونگ همچنین در ایالات متحده نیز دارای کارخانه ایست.”آقای Hisao Tanaka درباره احتمال انتخاب گزینه های داخلی برای احداث این کارخانه را رد نکرد.

در سپتامبر ۲۰۱۴ شرکت توشیبا در شهر Yokkaichi کشور ژاپن کارخانه تولید تراشه flash memory احداث کرد. حجم سرمایه گذاری که  شرکت توشیبا برای این کارخانه صرف کرده ۳٫۳ میلیارد دلار تخمین زده شده است. میزان سرمایه گذاری جهت احداث کارخانه های جدید که در سال ۲۰۱۷ عملیاتی می شود مشخص نشده است.

در پایان آقای Hisao Tanaka افزود به دلیل تقاضا بسیار برای تراشه flash memory که بیشتر از ظرفیت تولیدی توشیباست ما چنین تصمیمی گرفتیم. همچنین گفته شده در سال مالی جاری توشیبا قصد دارد حدود ۱٫۶۶ میلیارد دلار در زمینه تجارت نیمه رسانا سرمایه گذاری کند.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. به نظرم صنعت و تکنولوژی داره جهانی میشه و انحصارا دست چند تا کشور دیگه نیست

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *