انتشار تصویر جدید از Tom Clancy’s The Division

انتشار تصویر جدید از Tom Clancy’s The Division
  • 1393/10/13
  • نادر عظیمی
  • 0

عنوان Tom Clancy’s The Division در E3 2013 با رونمایی کنسول های نسل هشتم PS4,XBOX ONE توسط یوبیسافت به همگان معرفی شد. عنوانی که نمایش خیره کننده اش در این رویداد موجب شد اکثر گیمرها تحملی برای انتظارش نداشته باشند.

Tom Clancy’s The Divisionدارای تمی آخرالزمانی است اما متاسفانه یک بازی شوتر آنلاین بوده که اگر یوبیسافت تک نفره ای برایش قرار می داد به نظر مورد انتظار تر بود. ساخت بازی برعهده استودیو Ubisoft massive بوده که با موتورگرافیکی قدرتمند و جدید snowdrop به توسعه بازی برای PS4,PC,XBOX ONE می پردازد.

به تازگی استودیو Ubisoft massive به مناسبت سال جدید تصویری از بازی منتشر کرد که میدان معروف شهرنیویورک یعنی تایمز را نشان می دهد. در تصویر شما این میدان را پوشیده از برف و آخرالزمانی مشاهده می کنید که در آسمانش نورهای قرمز رنگی دیده می شود و برروی ساختمان عدد ۲۰۱۵ که منظورش همان سال ۲۰۱۵ می باشد قرار دارد.

بازی Tom Clancy’s The Division به گفته یوبیسافت در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۵ انتشار پیدا می کند اما برخی منابع خبر از انتشار آن در اوایل ۲۰۱۶ می دهند. شما می توانید در ادامه تصویر جدید را تماشا کنید:

 

The-Division-Times-Square

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *