نحوه ارسال یک اپلیکیشن غیر رایگان به عنوان هدیه در آیفون

نحوه ارسال یک اپلیکیشن غیر رایگان به عنوان هدیه در آیفون
  • 1393/10/22
  • مهدي ده نبي
  • 0

همه ما می دانیم که گرفتن یک جعبه بزرگ به همراه یک پاپیون قرمز رنگ روی آن به عنوان هدیه واقعا لذت بخش است و واقعا کسی از این اتفاق ناراحت نمی شود. به این دلیل که حس خوب و دوست داشتنی ای به ما می دهد. اما در هر حال، یک هدیه نیازی نیست که فقط بزرگ باشد. در حقیقت حتما نباید هدیه ای که به ما داده می شود، چیزی قابل لمس باشد. یک اپلیکیشن و یا یک بازی هم می تواند هدیه خوبی برای ما باشد.

اما آیا می دانید چگونه می توانید یک اپلیکیشن غیر رایگان را توسط آیفون خود به عنوان هدیه ارسال کنید؟ اگر پاسخ شما به این سوال ” خیر ” است، حتما با ما همراه باشید تا روش انجام این کار را به شما آموزش دهیم.

نکته : در این آموزش، ما فرض را بر این می گذاریم که شما اپل آیدی دارید و در ضمن، یک کارت اعتباری ( Credit Card ) به عنوان درگاه پرداخت به اپل آیدی شما متصل است. در غیر این صورت، قادر به انجام این آموزش نخواهید بود.

1

۱- وارد نرم افزار اپ استور موجود روی آیفون، آیپد یا آیپاد تاچ خود شوید.

2

 

۲- وارد صفحه مربوط به اپلیکیشن دلخواه شده و روی دکمه Share که در گوشه راست بالای صفحه ( با فلش قرمز رنگ مشخص شده  ) تپ کنید.

 

3

 

۳ – با این عمل، یک منو از پایین صفحه باز خواهد شد. آیتم Gift ( همانطور که با فلش قرمز مشخص شده ) را لمس نمایید.

4

 

۴ – در صفحه ظاهر شده، مشخصات گیرنده هدیه را وارد نمایید. همچنین می توانید یک متن 200 کاراکتری را به عنوان متن هدیه ثبت کنید. در انتها اگر مایل به ارسال هدیه در روز خاصی هستید، می توانید تیک Today را برداشته و تاریخ مورد نظر را وارد نمایید. سپس گزینه Next را لمس نمایید.

5

۵ – یک تم دلخواه را برای کارت هدیه خود انتخاب کنید.

6

۶ – در صفحه انتهایی، مشخصات کلیه عملیاتی که قصد انجام دارید را مشاهده خواهید کرد. در نهایت با لمس گزینه Buy، هدیه شما ارسال خواهد شد.

تبریک می گم! به همین راحتی، توانستید هدیه خود را ارسال کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *