تلویزیون حرفه ای NEC X981UHD با قیمت ۴۰هزاردلار

تلویزیون حرفه ای NEC X981UHD با قیمت ۴۰هزاردلار
  • 1393/10/22
  • نادر عظیمی
  • 0

شرکت NEC به تازگی از تلویزیون حرفه ای خود به نام NEC X981UHD رونمایی کرد. این تلویزیون دارای دقت تصویر ۲۱۶۰*۳۸۴۰ پیکسل یا همان ۴k بوده و با سایز ۹۸ اینچش بسیار بزرگ می باشد.

همانطور که گفته شد کمپانی ژاپنی NEC که در تولید محصولات دیجیتالی بسیار برند مشهوری است از تلویزیون NEC X981UHD با دقت تصویر ۴k و سایز ۹۸ اینچ رونمایی کرد. چنینی سایزی تماشای برنامه ها را لذت بخش می کند ، بخصوص اینکه برنامه دارای گرافیکی بی نظیر باشد و موجب حیرت کاربران خواهد گشت.

لازم به ذکر است این تلویزیون از فناوری SpectraView Engine در تنظیماتش بهره می برد که موجب تنظیم محدوده رنگ، میزان روشنایی و بیشتر می گردد تا مطابق میل شما تصاویری زیبا ارائه دهد.

علاوه بر آن تلویزیون X981UHD از پنل S-IPS برخوردار بوده و دارای روشنایی ۵۰۰ کاندلا بر متر مربع می باشد. همچنین نسبت کنتراستش نیز ۱: ۱۳۰۰ بوده و نرخ تجدیدش ۶۰ هرتز است.

NEC X981UHD با زاویه دید ۱۷۸ درجه دیدی وسیع و لذت بخش به شما می دهد که در هر زاویه بیاستید تصاویری با کیفیت بالا مشاهده خواهید کرد. این صفحه نمایش از پورتهای HDMI ، DVI و DisplayPort برخوردار است. NEC قصد دارد این تلویزیون را فوریه امسال با قیمت سرسام آور ۴۰ هزار دلار عرضه کند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *