18 آنتی ویروس برتر و مجانی برای سال 2015, بخش دوم

18 آنتی ویروس برتر و مجانی برای سال 2015, بخش دوم
  • 1393/10/23
  • مرتضی بیاتی
  • 0

در این مطلب به ادامه معرفی و بررسی بهترین آنتی ویروس های مجانی برای سال 2015 می پردازیم که بخش اول آن را می توانید از اینجا مطالعه فرمایید. همچنین اگر بدنبال آنتی ویروسی برای موبایل اندرویدی خود هستید می توانید به این مطلب مراجعه کنید.

 

6. Bitdefender Antivirus Free Edition

gonz_productدر این لیست مسلما آنتی ویروس Bitdefender Antivirus Free Edition جزو شناخته شده ترین آنتی ویروس ها می باشد. این آنتی ویروس نصب و پیکربندی بسیار آسانی دارد و حافظه بسیار کمی از رم شما را اشغال می کند (که در نتیجه باعث کند شدن سرعت سیستم شما نمیشود) و همچنین بطور مداوم به شما پیشنهاد آپگرید کردن نسخه مجانی به پولی را نمی دهد.

این آنتی ویروس از سیستم عامل های ویندوز 8, ویندوز 7, ویستا, و XP پشتیبانی می کند.

به نظر من سادگی این برنامه , چه در نصب و چه در استفاده از آن, باعث شده است که این آنتی ویروس جزو بهترین آنتی ویروس های مجانی باشد.

 

7. Baidu Antivirus 2015

13650a67588db1d5a926fe35f295ae13آنتی ویروس Baidu Antivirus 2015 بسیار سبک می باشد و با استفاده از پایگاه داده ابری خود با بدافزار ها مقابله می کند.

این آنتی ویروس از سیستم عامل های ویندوز 8, ویندوز 7, ویستا, و XP پشتیبانی می کند.

برای افزایش امنیت سیستم خود می توانید این آنتی ویروس را در کنار دیگر برنامه های امنیتی خود نصب کنید. ازجمله ویژگی این نرم افزار می توانبه این موارد اشاره کرد: بروزرسانی خودکار, اسکن حافظه های جانبی و ریجستر ویندوز, ارسال فایل های مشکوک به فضای ابری برای اسکن, و چندین ابزار کاربردی دیگر مانند ابزار مانیتور ترافیک و مرورگر خصوصی.

بطور کلی این آنتی ویروس سریع اجرا می شود, منابع کمی از سیستم را به خود تخصیص می دهد و به خوبی دیگر آنتی ویروس های موجود در این لیست کار می کند.

 

8. Comodo Antivirus

largeImgآنتی ویروس Comodo Antivirus متعلق به شرکت Comodo Security Solutions , در بین آنتی ویروس های مجانی, یکی از بهترین انتخاب ها است. این آنتی ویروس سیستم شما را از خطرات انواع مختلف بدافزارها حفط می کند.

این آنتی ویروس از سیستم عامل های ویندوز 8, ویندوز 7و ویستا پشتیبانی می کند.

یکی از دلایلی که این آنتی ویروس جزو بهترین هاست, تکنولوژی Defense+ موجود در این نرم افزار است که بصورت پیشفرص فایل های ناشناس را به عنوان یک تهدید قلمداد می کند. در نگاه اول این تکنولوژی ممکن است مشکل ساز بنظر برسد ولی Comodo Antivirus با استفاده از این تکنولوژی در کنار چند تکنولوژی کاربردی دیگر باعث شده است این روند بدون دردسر و در عین حال موثر انجام گیرد.

 

9. FortiClient

forticlient_windows_fullاین آنتی ویروس دارای ابزار هایی برای فیلترینگ وب, دیوارآتش, کنترل والدین و بهینه سازی سیستم می باشد و برای افرادی که استفاده عادی از سیستم خود دارند بسیار مفید خواهد بود. اگر بخواهیم دقیقتر بگوییم این یک نرم افزار کنترل خطر است و بیشتر کاربرد پیشگیرانه دارد.

این آنتی ویروس از سیستم عامل های ویندوز 8, ویندوز 7, ویستا, و XP پشتیبانی می کند.

این برنامه ممکن است کمی پیچیده بنظر برسد ولی در صورتی که تنها یک سیستم دارید, می تواند بسیار مفید واقع شود. ویژگی هایی مانند نصب آسان, بروزرسانی خودکار, هفته ای 1بار اسکن کامل سیستم و غیره… باعث میشود که دیگر نگرانی بابت امنیت سیستم خود نداشته باشید.

 

 

10. Immunet FREE Antivirus 3

immunet-protect-3آنتی ویروس Immunet FREE Antivirus 3 یک برنامه منحصربه فرد و مبتنی بر فضای ابری است که بیشتر شبیه آنتی ویروس های  Panda Cloud Antivirus و Kingsoft Antivirus می باشد. این آنتی ویروس از سیستم شما را در برابر بوت ها, کرم ها, تروجان ها, کی لاگرها و نرم افزارهای جاسوسی محافظت می کند.

Immunet FREE Antivirus سیستم عامل های ویندوز 8, ویندوز 7, ویستا, و XP پشتیبانی می کند. فقط بخاطر داشته باشید که برای استفاده از این آنتی ویروس می بایست همیشه به اینترنت متصل باشید.

دلایل من برای قرار دادن این آنتی ویروس در بین بهترین آنتی ویروس های مجانی ویژگی های خوب آن مانند: هیچگاه نیاز به آپدیت ندارد, دارای پشتیبانی کاملا مجانی می باشد (البته اگر در داخل ایران هستید ممکن است پشتیبان درستی از آن صورت نگیرد), و همچنین استفاده از آن در کنار دیگر آنتی ویروس های موجود در این لیست باعث محافظت بهتر از سیستم شما می شود.

 

اگر تجربه استفاده از این آنتی ویروس ها را دارید, می توانید نظر خود را با ما و خوانندگان سایت در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *