معرفی نرم افزار Evernote Scannable

معرفی نرم افزار Evernote Scannable
  • 1393/10/25
  • مهدي ده نبي
  • 1

تا به حال برای شما پیش آمده که در سفر یا خارج از منزل باشید و بخواهید یکی از اسناد شرکت و یا یک سند مهم را اسکن کنید و برای افراد خاصی ارسال کنید؟ معمولا این روند در حالت کمی پیچیده به نظر می رسد. چرا که ابتدا باید به وسیله اپلیکیشن دوربین موبایل خود، یک عکس از سند گرفته و سپس توسط نرم افزارهای ویرایش عکس، اقدام به Crop و چرخاندن تصویر و ذخیره کنید که امری طولانی و کلافه کننده به نظر می رسد. اما توسط اپلیکیشن Evernote Scannable، به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. با گویا آی تی همراه باشید.

iCon

توسط نرم افزار Evernote Scannable می توانید به راحتی اسناد و مدارک خود را اسکن کرده و به هر کسی که مایل هستید، ارسال نمایید. از قابلیت های این نرم افزار، می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1

  • اسکن سریع : دوربین دستگاه خود را به محدوده سند مورد نظر ببرید. نرم افزار به صورت اتوماتیک از سند مورد نظر شما اسکن تهیه خواهد کرد.
  • جلوگیری از اتلاف وقت : این نرم افزار به صورت اتوماتیک، عکس گرفته شده را Crop می کند، می چرخاند و آن را با شفاف ترین و بهترین حالت ممکن ذخیره می کند.

4

  • ذخیره و به اشتراک گذاری آسان : فایل اسکن شده خود را به راحتی توسط ایمیل، پیامک و یا … به اشخاص مورد نظر خود ارسال نمایید یا آن را در Evernote شخص خود آن را ذخیره نمایید.

2

میزان هوشمندی این اپلیکیشن در نوع خود مثال زدنی است. این جمله را به دلایل زیر عرض می کنم :

3

  • تبدیل کارت پرسنلی به مخاطب در دفتر تلفن : این اپلیکیشن قادر خواهد بود مشخصات کارت پرسنلی اسکن شده را در یافت و ضمن تطبیق آدرس LinkedIn شخص مورد نظر ( در صورت وجود ) و همچنین اضافه کردن عکس ایشان، آن را به عنوان یک مخاطب در دفتر تلفن تلفن همراه شما ذخیره نماید.

5

  • کنترل کردن اسکنر ScanSnap : توسط این اپلیکیشن همچنین می توانید اسکنرهای ScanSnap را نیز کنترل نمایید. بدین معنی که اگر در دفتر کار شما یک نمونه از این دستگاه موجود است، تمامی افراد قادر خواهند بود تا به وسیله اپلیکیشن روی موبایل خود، از این دستگاه برای اسکن فایل ها نیز کمک بگیرند.

نرم افزار Evernote Scannable را می توانید به رایگان از اپ استور دانلود نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلام
    سوالی داشتم از حضورتون
    اخیرا تمام عکسهای من در این برنامه پاک شدن
    از دلیل و یا روش چطور برگردوندنشون اطلاع دارین ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *