امکان چت امن کاربران بلکبری با کاربران اندروید و iOS اپلیکیشن BBM فراهم شد

امکان چت امن کاربران بلکبری با کاربران اندروید و iOS اپلیکیشن BBM فراهم شد
  • 1394/1/2
  • مجتبی
  • 0

درحالیکه اپلیکیشن پیامرسان محبوب بکلبری یعنی BBM امنیت مشتریان تجاری را به خوبی تامین می نماید، اما برای استفاده از سرویس امنیتی آن می باست در دو سمت از یک نوع اپلیکیشن بهره گرفته می شد. اما اکنون ویژگی جدیدی برای اپلیکیشن یاد شده معرفی گشته که حتی در صورتی که یکی از طرفین چت به صورت محافظت شده از ‌BBM استفاده نکند، می تواند همچنان در طرف دیگر به صورت امن شده باشد.

در حقیقت این گفته یعنی نیازی نیز که کاربر مقابل حتما نیازی به استفاده از یک گوشی هوشمند بلکبری ندارد. کاربران بلکبری که از ‌‌BBM در حالت امن استفاده می کنند می توانند از حالا با خیالی آسوده با کاربران اندرویدی و iOS این سرویس نیز چت کنند.

index

از آنجا که تمامی کاربران سرویس BBM از گوشی های بلکبری استفاده نمی کنند، و مخاطبین شما ممکن است از دستگاه های شرکت هایی نظیر اپل، سامسونگ، اچ تی سی، سونی و … نیز استفاده کنند، این خبر خوبی است. کسانی که می خواهند همچنان یک مکالمه کاملا امن دوطرفه داشته باشند، باید یک گپ امن دو طرفه را هم برای چت ایجاد کنند و پیام ها در این حالت تا زمانی باقی می مانند که طرفیت در اپلیکیشن ‌‌BBM آنلاین بوده و با یکدیگر در حال گپ باشند. خوشبختانه شرکت یاد شده می تواند نگرانی بسیاری از مشتریان تجاری و کارمندان را در مورد امنیت چت با افرادی که از گوشی های بکلبری استفاده نمی کنند، را با استفاده از ویزگی جدید مورد بحث از بین ببرد.
[منبع: Engadget]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *