مسنجر BBM راهی آسان و سریع برای پیامرسانی موبایلی

مسنجر BBM راهی آسان و سریع برای پیامرسانی موبایلی
  • 1393/11/30
  • مجتبی
  • 0

از زمانی که تلفن های هوشمند پا به زندگی ما نهاده اند سبک ارتباطات و شیوه های پیام رسانی از آن حالت سنتی بسیار فاصله گرفته و حالا با سیل عظیمی از اپلیکیشن های پیامرسان و اجتماعی روبرو هستیم که هر کدام ویژگی هایی خاص خود دارند و البته در یک مورد همه با هم شباهت دارند و آن ایجاد ارتباط آسان است.

اپلیکیشن ‌BBM مسنجری است که توسط شرکت بلکبری ساخته شده و برای پلتفرم اندروید، بلکبری و iOS در دسترس است. با استفاده از این اپلیکیشن مانند سایر نمونه های مشابه می توانید در بستر اینترنت با روشی آسان، سریع و البته امن با دوستان و آشنایان خود ارتباط برقرار کنید. امکان ارسال و دریافت پیام مانند هر اپلکییشن پیامرسان دیگری در BBM هم وجود دارد.

یکی از برترین ویژگی های مسنجرهای موبایلی این روزها قابلیت ارسال فایل است. با اپلیکیشن مورد بحث نیز می توانید انواع فایل های تصویری، صوتی، اسناد، ویدئو و .. را براحتی برای مخاطبین مورد نظرتان ارسال کنید.

یکی از قابلیت های جالب BBM امکان مشاهده زمان پاسخ دهی توسط تماس ها است. همیشه در ارسال پیام ها برای ابراز حالات روحی و احساسات از شکلک ها استفاده می گردد و اپلیکیشن یاد شده نیز از این قائده مستثنی نیست. می توان با BBM برای بیان انواع حالات روحی و خحسی، شکلک های مخصوص را برای شخص مقابل ارسال کنید.

نحوه به اشتراک گذاری اطلاعات نیز در این اپلیکیشن قابل تنظیم است. خیلی ها دوست دارند تا اطلاعات مورد نظر انها به روشی که می پسندند برای دیگران در دسترس باشد و این یکی از برترین امکانات ‌BBM است. مکالمات گروهی نیز دیگر ویژگی جذاب اپلیکیشن مورد بحث است که البته قابلیت جدیدی نیست ولی با توجه به سابقه خوب بلکبری در امنیت، می توان انتظار یک مکالمه گروهی امن را با این اپلیکیشن داشت.

همانند سایر ابزارهای پیامرسان، شما می تواند تصویر پروفایل خود را به دلخواه انتخاب کنید. اما در BBM امکان انتخاب تصاویر متحرک هم به عنوان آواتار وجود دارد. لازم به ذکر است که برای استفاده از این اپلیکیشن هر دو طرف باید آن را در تلفن هوشمند خود نصب داشته باشیند.

noskhe-android-w13

[button color=”gray2″ link=”https://itunes.apple.com/id/app/bbm/id690046600?mt=8″ align=”center” target=”_blank”]دانلود از اپ استور برای iOS[/button]

[button color=”blue” link=”http://appworld.blackberry.com/webstore/content/3729/?countrycode=IR&lang=en” align=”center” target=”_blank”]دانلود برای بلکبری[/button]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *