امسال دستگاه های تایزنی بیشتری توسط سامسونگ تولید خواهد شد

امسال دستگاه های تایزنی بیشتری توسط سامسونگ تولید خواهد شد
  • 1393/10/25
  • مجتبی
  • 0

هنوز زمان زیادی از معرفی اولین تلفن هوشمند مجهز به سیستم عامل تایزن با نام Samsung Z1 نمی گدرد، و ما نیز در گویا آی تی خبر آن را به اطلاعتان رساندیم. اما ظاهرا این تلفن هوشمند اول ماجرا بوده و برنامه های بزرگتری برای سیستم عامل انحصاری سامسونگ یعنی تایزن در راه است.

سامسونگ اعلام کرده که قرار است تعداد زیادی از دستگاه های مجهز به سیستم عامل یاد شده را در سال ۲۰۱۵ روانه بازار کند. البته که خیلی از این محصولات تلفن های هوشمند نخواهند بود. و ما شاهد دستگاه های دیگر تولیدی این شرکت نظیر ساعت های هوشمند، تلوزیون های هوشمند و … با سیستم عامل تایزن خواهیم بود.

بنا به گفته سامسونگ، مزیت مهم سیستم عامل این شرکت سبک بودن آن است که به راحتی و با سرعت بر روی دستگاه ها اجرا می گردد و بر خلاف سایر سیستم عامل ها نیاز به پردازنده و یا حافظه های رم پردازشی زیادی ندارد. بنابر این شاهد دستگاه هایی خواهیم بود که با کمترین میزان قدرت سخت افزاری کمترین میزان انرژی را مصرف کرده  بازدهی خوبی هم دارند.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی باشید.

تایزن در استراتژی اینترنت اشیاء سامسونگ نقش مهمی را ایفا می کند این شرکت تصمیم دارد محصولاتش را با نحوی بسازد که برای فناوری های سال های آتی هماهنگ باشند. برای اینکه محصولات شرکت یاد شده چنین ویژگی ای داشته باشند بر پایه سیستم عامل تایزن تولید می گردند و فراموش نکنید سامسونگ اعلام کرد که در سال ۳۰۱۴ توانسته ۶۶۵ میلیون واحد از محصولات خود را بفروش برساند، بنابر این انتظار دارد تا محصولاتی که از تایزن بهره می برند هم به صورت گسترده توسط افراد خریداری شده و مورد استفاده قرار گیرند.

همچنین شرکت مورد بحث اعلام نموده علارغم استفاده از سیستم عامل انحصاری خود، سایر سیستم عامل ها نظیر اندروید و ویندوز فون را همچنان در دستگاه های خود مورد استفاده قرار می دهد.

قبلا هوآوی در مورد سیستم عامل تایزن شرکت سامسونگ اظهار نظر جالبی کرده و گفته تایزن آینده خوبی ندارد، اما با توجه به مشتریان فراوان سامسونگ و سیل محصولاتی که در سا تولید می نماید هنوز آینده مشخصی برای این سیستم عامل نوظهور مشخص نشده.

[منبع: PhoneArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *