مشخصات تلفن هوشمند LG G4 به بیرون دزر کرد؛ پردازنده اسنپدرگون ۸۱۰ و دروبین ۱۶ مگاپیکسلی

مشخصات تلفن هوشمند LG G4 به بیرون دزر کرد؛ پردازنده اسنپدرگون ۸۱۰ و دروبین ۱۶ مگاپیکسلی
  • 1393/10/26
  • مجتبی
  • 2

شرکت ال جی نسبت به اطلاعات تلفن های هوشمند پرچمدار خود بسیار حساس است و کمتر از سایر شرکت ها اجازه لو رفتن آنها را می دهد. بطوریکه دو تلفن هوشمند گذشته این شرکت یعنی LG G2 و LG G3 شایعات زیادی را به دنبال نداشتند و روز معرفی بیشتر ویژگی های آن مشخص شد. اما ال جی برای سال ۲۰۱۵ و تلفن هوشمند بعدی خود یعنی LG G4 چه خواهد کرد؟ بر اساس گزارشاتی که از یونان در مورد این محصول بدست آمده، ظاهرا شرکت یاد شده ویژگی های قابل توجهی را برای پرچمدار آینده خود در نظر دارد.

بنا به گفته منبع این گزارش، LG G4 در دل خود پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ را استفاده می کند. اما همانطور که می دانید با مشکلاتی که در تولید این پردازنده برای شرکت کوالکام به وجود آمده، اخیرا سامسونگ اعلام کرده که در ۹۰ درصد دستگاه های گلکسی اس ۶ که پرچمدار آینده این شرکت است، از چیپ اگزینوس تولیدی خود بهره می برد. ال جی هم اخیرا دست بکار شده و پردازنده ای با نام NUCLUN را تولید نموده که شامل ۸ هسته است. اما بنظر ال جی تصمیم ندارد تا از این پردازنده به جای اسنپدراگون ۸۱۰ شرکت کوالکام در LG G4 بهره ببرد.

در کنار قرار گرفتن ۳ گیگابایت حافظه رم پردازشی و استفاده از اندروید ۵ برای محصول مورد بحث، صفحه نمایشی ۵۳۱۲ در ۲۹۸۸ پیکسلی را احتمالا در آن خواهیم دید. در کنار این مشخصات سخت افزاری، LG G4 بنظر می رسد قرار است از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت این دستگاه استفاده کند. این مورد یک جهش خوب نسبت به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی پرچمدار کنونی این شرکت یعنی LG G3 است.

انتظار می رود در نمایشگاه MWC که در ماه مارس ۲۰۱۵ و در بارسلون برگزار می گردد، شاهد معرفی تلفن هوشمند LG G4 باشیم. در ادامه مطلب با گویا آی تی همراه باشید تا تصاویری که اطلاعات اشاره شده از آنجا به بیرون درز کرده را مشاهده نمایید.

16MP-camera-is-revealed-to-be-on-back-of-the-LG-G4

5312-x-2988-resolution-points-to-a-wide-camera

[منبع: PhoneArena]

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. سلام

    “صفحه نمایشی ۵۳۱۲ در ۲۹۸۸ پیکسلی”

    اين اعداد از كيفيت 2K بيشتره،رقيقا چي ميشه؟ 4k ؟؟

    1. همان ۴k درسته دوست عزیز ولی منبع خبر اشتباه نوشته بود. اصلاح شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *