آیا در گلکسی اس ۶ سامسونگ از پردازنده ۶۴ بیتی و نمایشگر ۴K استفاده می گردد؟

آیا در گلکسی اس ۶ سامسونگ از پردازنده ۶۴ بیتی و نمایشگر ۴K استفاده می گردد؟
  • 1393/10/26
  • مجتبی
  • 0

بر اساس اطلاعاتی که گفه می شود از سوی یک دستگاه گلکسی اس ۶ بدست آمده و ظاهرا در حال تست مرورگر بوده، بنظر می رسد که نمایشگر آن رزولونش ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی خواهد داشت. نام مدل این دستگاه SM-G920A بوده که احتمالا مربوط به نسخه تحت اپراتور AT&T است. از آنجا که هیچ داده ای مبنی بر کلیدهای ناوبری لمسی ثبت نشده، پیش بینی می گردد که باز هم از کلیدهای فیزیکی در این دستگاه استفاده شود. البته این نکته را فراموش نکنید این اطلاعت فقط از طریق داده های کاربری ای که هنگام ثبت برخی سایت ها بررسی می گردند، منتشر شده و امکان دارد کاملا صحیح نباشد.

قبلا چند بار در مورد مشکلات پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ و اینکه سامسونگ در ۹۰ درصد گلکسی اس ۶ تولیدی اش از چیپ ساخت شرکت خود یعنی Exynos 7420 بهره میبرد در گویا آی تی برایتان نوشته بودیم که ۶۴ بیتی است. ظاهرا این خبر هم درست بوده و اطلاعات جدید بدست آمده مهر تاییدی دیگر بر این خبر بود. اما هر گاه مشکلات تولیدی پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ رفع گردد قطعا ساسونگ در تعداد بیشتری از محصول آینده خود از آن استفاده خواهد نمود.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی باشید.

انتظار داریم در گلکسی اس ۶ با یک صفحه نمایش ۵/۵ اینچی مواجه شویم که چگالی پیکسلی آن ۵۳۴ppi است و نیز در جلو دستگاه یک دوربین ۵ مگاپیکسلی و در پشت نیز دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته. اگر از سنسور دوربین جلویی گلکسی نوت ۴ خوشتان آمده بد نیست بدانید در گلکسی اس ۶ هم احتمالا از سنسور IM240 برای دوربین جلو استفاده می گردد. همچنین ۳ گیگابایت حافظه رم پردازشی و نیز بهره گرفتن از اندروید ۵ آبنبات چوبی مزین به رابط کاربری تاچ ویز سامسونگ، از جمله دیگر ویژگی های احتمالی این محصول است.

همانطور که در مورد مشخصات دستگاه هایی مانند LG G4 هم در گویا آیتی به عرضتان رساندیم و نیز پرچمدار آینده اچ تی سی، گلکسی اس ۶ هم ازم شخصاتی در همان حدود بهره می برد. این در حالیست که شرکت نوپای شیائومی هم اکنون در محصولاتی که دیروز معرفی کرد از ۴ گیگابایت رم پردازشی استفاده کرده.

در ادامه می توانید تصاویری که این اطلاعات از آنجا به بیرون درز کرده را ببینید.

SM-G920A-will-have-a-2K-resolution-screen

The-device-will-include-a-64-bit-processor

[منبع: PhoneArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *