تلفن هوشمند Nokia Lumia 1020 ویژگی های جدید دوربین را از بروزرسانی Denim نخواهد گرفت

تلفن هوشمند Nokia Lumia 1020 ویژگی های جدید دوربین را از بروزرسانی Denim نخواهد گرفت
  • 1393/10/27
  • مجتبی
  • 0

باز هم یک بروزرسانی دیگر برای سیستم عامل ویندوز فون منتشر شد. اما اینبار بروزرسانی یاد شده جای بحث بیشتری دارد. آپدیت های نرم افزاری قبلی مانند Amber و Black تعداد زیادی قابلیت جدید را به تمام دستگاه های مجهز به ویندوز فون آوردند. اما اکنون بروزرسانی Denim برخی ویژگی ها و قابلیت های جدید را به دستگاه های خاصی اضافه می کند و همه ی محصولات این خانوداه نمی توانند از آن بهره ببرند.

با ارائه بسته بروزرسانی Denim برای تلفن های هوشمند ویندوزفونی، خیلی از افراد این سوال را داشتند که آیا با این بروزرسانی در Nokia Lumia 1020 شاهد بهبود عملکرد دوربین و اضافه شدن ویژگی های جدید خواهیم بود؟ پاسخ قاطعانه به سوال یاد شده خیر است.  این یعنی دستگاهی که از نظر دوربین نسبت به تمام محصولات نوکیا یک سرو گردن بالاتر است به دلیل قدیمی بدون، قادر به پشتیبانی از امکانات جدید ارائه شده در بروزرسانی Denim نیست. تلفن های هوشمندی که ویژگی های جدید دوربین را دریافت می کنند  Nokia Lumia 830، Nokia Lumia Icon و Nokia Lumia 1520 هستند.

برخی از کاربران گوشی های لومیا گزارش داده اند بدون تغییر در نسخه فریم ور، تلفن هوشمند آنها نشان می دهد که بروزرسانی یاد شده برای آنها نصب است. دلیل چنین موردی این است که برخی از دستگاه ها برای دریافت ویژگی های جدید بروزرسانی Denim نیازی به بروزرسانی فریم ور ندارند. برای مثال Nokia Lumia 920 و Nokia Lumia 520 فریم ور جدید را دریافت نمی کنند. هنگامی که در دستگاه های ویندوزفونی نسخه نرم افزاری آن Windows Phone 8.1.1 باشد به معنی اعمال بروزرسانی مورد بحث در آن دستگاه است.

دو روز قبل هم مایکروسافت اعلام کرد که انتظار دارد ویندوز ۱۰ را برای تلفن های هوشمند هم عرضه کند. اما باید منتظر ماند تا دید دقیقا چه دستگاه هایی می توانند از ویندوز ۱۰ پشتیبانی کنند و چه موقع این بروزرسانی برای محصولات یاد شده آماده و منتشر می گردد.

[منبع: PhoneArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *