تا کنون بیش از ۱۷۰ هزار نفر در برنامه Windows Insider ثبت نام کرده اند

تا کنون بیش از ۱۷۰ هزار نفر در برنامه Windows Insider ثبت نام کرده اند
  • 1393/11/4
  • مجتبی
  • 0

همانطور که قطعا خیلی از شما اطلاع دارید مایکروسافت یک رویداد را در روز ۲۱ ژانویه برگزار کرد تا برخی از ویژگی های جدید ویندوز ۱۰ را معرفی کند. این کنفراس به سوالات زیادی که در ذهن خیلی ها بود پاسخ داد، بخصوص در مورد سیستم عامل جدید مخصوص موبایل و اکوسیستم یکپارچه اپلیکیشن ها. بعد از این معرفی ها بیشتر مردم در مورد برنامه Windows Insider هیجان زده شدند که برای مایکروسافت جای خوشحالی دارد که تا به این لحظه بیش از ۱۷۰ هزار نفر به آن پیوسته اند. این در حالی است که فقط دو روز از رویداد معرفی امکانات جدید ویندوز ۱۰ می گذرد.

مطمئنا ویندوز ۱۰ یک بروزرسانی بزرگ بود که مایکروسافت برای آن تلاش زیادی کرده و برای معرفی آن بسیار شور و اشتیاق داشت و ایدولوژی ویندوز را تشویق کرد. اما علاوه بر توسعه دهندگان حالا کاربران نیز می توانند از نسخه جدید ویندوز که پیشنمایش ان است استفاده کنند و جزئی از برنامه مورد بحث شوند.

این برنامه به کاربران اجازه می دهد که نسخه های مختلف ویندوز که در مرحله آزمایشی هستند برای آنها در دسترس باشد تا باگ ها و مشکلات آن را به مایکروسافت گزارش دهند. اینکه به تمام افرادی که مشتاق هستند اجازه داده شود که در این برنامه شرکت کنند بسیار ایده جالبی است زیرا قطعا با بزرگ بودن جامعه آماری تست کنندگان ویندوز های آزمایشی، مشکلات و باگ های آن تا جد بسیار زیادی رفع می گردند. همچنین مایکروسافت می تواند سریعتر مشکلات را کشف کرده و برای رفع آنها اقدام نماید.

[منبع: GsmArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *