۱۰۰ هزار دستگاه تلفن هوشمند Meizu M1 طی ۶۰ ثانیه به فروش رفت

۱۰۰ هزار دستگاه تلفن هوشمند Meizu M1 طی ۶۰ ثانیه به فروش رفت
  • 1393/11/17
  • میلاد جهاندار
  • 1

صبح روز چهارشنبه در چین شرکت Meizu طی یک فروش فلشی تلفن هوشمند Meizu M1 به رنگ آبی خود را با قیمت ۱۱۲ دلار به فروش گذاشت توانست طی ۶۰ ثانیه بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه به فروش برساند.

برخی فکر کردند این میزان فروش تقلبی است اما شرکت چینی Meizu از یک فیلتر ضدتقلب بهره برده که تقلبی در کار نباشد و این میزان فروش همگی واقعیت داشتند. تلفن هوشمند Meizu M1 دارای یک صفحه نمایش ۵ اینچی با وضوح ۱۲۸۰* ۷۶۸ داشته که تراکم پیکسلی ۲۹۹ppi تولید می کند.

شرکت چینی Meizu از پردازنده ۴هسته ای ۶۴بیتی MediaTek MT6732 با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتزی همراه با تراشه گرافیکی Mali T-760 بهره برده است. تلفن هوشمند Meizu M1 از حافظه ۱ گیگابایتی و حافظه داخلی ۸ گیگابایتی برخوردار است اما کسانی که این میزان حافظه برایشان کم است می توانند با استفاده از اسلات حافظه ای که در گوشی قرار داده شده تا ۱۲۸گیگابایت حافظه به این گوشی بی افزایند.

دوربین عقب این گوشی ۱۳مگاپیکسلی بوده و در جلو دوربین ۵ مگاپیکسلی دارد. این شرکت چینی در تلفن هوشمند خود باتری 2500 میلی آمپری قرار داده اما با بهینه سازی های انجام داده برروی آن توانسته عمرش را بیشتر کند. البته لازم به ذکر است Meizu M1 از شبکه LTE نیز پشتیبانی می کند.

قطعا شرکت Meizu باتوجه به استقبال بی نظیر مشتریان از Meizu M1 تلفن هوشمند دیگر M1s را تولید خواهد کرد. به نظر می رسد در چین فروش فلش برای محصولات همچون تلفن هوشمند Meizu M1 بسیار با ارزش و سود آورد باشد.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *