اثبات مشکلات پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ کوالکام

اثبات مشکلات پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ کوالکام
  • 1393/11/17
  • میلاد جهاندار
  • 0

در ماه گذشته اخبار بسیاری درباره مشکلات پردازنده جدید شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۱۰ منتشر شد که گفته می شد مشکلات بیشتر در زمانی که پردازنده به فرکانس بالا می رسید خود را نشان می دادند.

به همین دلیل از زمانی که کوالکام در پی رفع این مشکل است در عرضه پردازنده ها به شرکت ها تاخیری به وجود آمد. شرکت کوالکام گزارشات اولیه را تکذیب کرد اما متاسفانه همچنان پس از آن گزارشات ادامه داشتند. بنابراین کوالکام تصمیم گرفته به رفع تمامی مشکلات بپردازد تا زمانی که ماه آینده به عرضه اش پرداخت مشکلاتی گریبان گیرش نشود.

شرکت کوالکام به تازگی تایید نمود یک مشتری بزرگی تصمیم گرفته برای محصولات شاخصش از پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ استفاده کند. اگرچه بسیاری این شرکت بزرگ را سامسونگ می دانند ولی گفته شد سامسونگ قصد دارد در پرچم دار آینده خود از پردازنده اگزینوس بهره ببرد.

تحلیلگران چینی طی ارتباطی که با شرکت TSMC سازنده این پردازنده کوالکام داشتند ادعا می کنند مشکلات پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ در فرکانس بالا اثبات شده است. شرکت TSMC پردازنده ها را پس از تولید در اواسط مارس به شرکت های سازنده تلفن هوشمند ارسال می کند تا آنها این پردازنده را برروی تلفن های هوشمند پرچم دار خود قرار دهند.

این احتمال وجود دارد که سامسونگ در تلفن هوشمند آینده  Galaxy S6 از پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ برای برخی بازارهای خاص استفاده کند اما به احتمال بسیار پردازنده ای که سامسونگ استفاده خواهد کرد اگزینوس می باشد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *